Ik start mijn PC op en ineens geen dvd en writer meer. Ik kijk bij device manager beide geel uitroep teken. DVD losgehaald brander alleen op de controller of andersom maakt niks uit. Hij vindt ze in de bios wel gewoon alleen in windows heeft ie er prolemen mee. Iemand dit eerder meegemaakt ofzo?
Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10
In WOS zien we graag je OS genoemd in de topictitel. Is wel nuttig om te weten namelijk.
Heb je verder ook de WOS-Faq al gelezen? XP ziet mijn cd-rom speler(s) niet?
En verder is dit vaak genoeg behandeld, dus er zat vast wel iets in de search of Tijdelijk extra searchengine.
In WOS zien we graag je OS genoemd in de topictitel. Is wel nuttig om te weten namelijk.
Heb je verder ook de WOS-Faq al gelezen? XP ziet mijn cd-rom speler(s) niet?
En verder is dit vaak genoeg behandeld, dus er zat vast wel iets in de search of Tijdelijk extra searchengine.
IDE kanaal defect?
Sluit anders eens je HD aan op de IDE controller waar nu je DVD en brander zitten. (zitten die op 1 kanaal samen?)
Sluit anders eens je HD aan op de IDE controller waar nu je DVD en brander zitten. (zitten die op 1 kanaal samen?)
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
O ja vergeten. Op het andere kanaal doen beide apparaten het ook niet de FAQ had ik al gelezen die aspi.exe helpt niet en draai Nero 5.5.5.6 dus daar zal het ook niet aan liggen. Verder heb ik wel in de search gezocht maar geen oplossingen gevonden voor mijn probleem
Het kan natuurlijk ook de kabel zijn. die heeft losgelaten of stuk is gegaan.
Beide apperaten op 1 IDE kanaal die het tegelijkertijd niet meer doen, duidt toch op een onderdeel die zij beide delen.
Beide apperaten op 1 IDE kanaal die het tegelijkertijd niet meer doen, duidt toch op een onderdeel die zij beide delen.
Verwijderd schreef op 13 oktober 2002 @ 16:37:
O ja vergeten. Op het andere kanaal doen beide apparaten het ook niet de FAQ had ik al gelezen die aspi.exe helpt niet en draai Nero 5.5.5.6 dus daar zal het ook niet aan liggen. Verder heb ik wel in de search gezocht maar geen oplossingen gevonden voor mijn probleem
Ik neem aan dat je XP gebruikt, maar dit is vooral bedoeld zodat mensen meteen zien welke OS het om gaat, en zodat het later makkelijker in de search is terug te vindenCompubiter schreef op 13 oktober 2002 @ 16:06:
Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10
Heb je ook niets kunnen vinden met de Tijdelijk extra searchengine.?
Ik kom bijvoorbeeld op dit topic uit: Win XP ziet cd-rom/cdrw soms niet
Heb je bepaalde software geinstalleerd (brandsoftware ofzo), of andere software. De kans is natuurlijk aanwezig dat de IDE-kabel kapot is, maar dit is niet waarschijnlijk, omdat de apparaten nog wel in apparaatbeheer staan en ze het van de enige op de andere dag niet meer deden (althans, dit begrijp ik uit je verhaal). Dus het zal waarschijnlijk wel met software te maken hebben
Verwijderd
Probeer de drives te testen in een andere machineVerwijderd schreef op 13 oktober 2002 @ 17:11:
Had als eerste de kabel vervangen door nieuwe
Het lijkt mij toch wel vrij onaannemelijk dat ze allebei tegelijk kapot zijn maar dt ze nog wel open en dicht willen.
[Ofterwel ken nu niet teste
]
[Ofterwel ken nu niet teste
Kan je dan wel je OS aangeven?
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Probeer dit eens, komt uit dit artikel.
To resolve this behavior, follow these steps:
Start Registry Editor (Regedt32.exe).
Locate the UpperFilters value under the following key in the registry:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}
On the Edit menu, click Delete, and then click OK.
Locate the LowerFilters value under the same key in the registry:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}
On the Edit menu, click Delete, and then click OK.
Quit Registry Editor. NOTE: After you remove the Upperfilters value and the Lowerfilters value, if you notice lost functionality in a particular program, such as CD recording software, you may need to reinstall that software. If the problem recurs, consult with the software vendor for assistance.
Restart your computer.
verwijder gewoon de dvd en de brander eens uit apparatenbeheer door op del te drukken, dan opnieuw opstarten, meestal installeert xp ze opnieuw
Hmz, deze is wel erg vaak langs gekomen. Waarschijnlijk error code 10?
Probeer de oplossing van Compubiter en Nielson en het werkt weer naar behoren. Nero is dus wel degelijk de oorzaak van het probleem.
Probeer de oplossing van Compubiter en Nielson en het werkt weer naar behoren. Nero is dus wel degelijk de oorzaak van het probleem.
Nielsen bedankt ! Die upperfilters waren bij mij niet aanwezig maar na het verwijderen van de lowerfilters en een restart zijn ze beide weer terug.
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2002 13:01 . Reden: Typo ]
Pagina: 1