Toon posts:

GoT Search spoort echt niet, doe maar eens ....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
.... een username als critirium en dan een forum kiezen.

Dan krijg je een lijst met posts van/met die user in dat forum. Tot zo ver alles goed.

Maar ga nu eens verder terug door o pde getallen rechtsonder te klikken. 1,2,3,4 en zo. Nu klopt de user nog wel, maar het is niet meer beperkt tot het juiste forum. Het zijn posts uit alle fora.

Daar klopt dus geen hout van en dat maakt het zoeken naar een wat ouder topci niet makkelijk, want nu moet ik zoeken naar posts in het juiste forum. Ook is ineens die rij getallen vele groter rechtsonder. Logisch, als het niet meer tot 1 forum is beperkt.

Verwijderd

Idd!! Was mij ook al opgeval;len.
Ik zou het bij deze willen betitelen als zijnde zeer irritant!

Ik had het niet gemeld omdat het mij iets toeleek dat allang zou zijn besproken en al op het lijstje met updates zou staan.
Maar als dat niet het geval is weet je dus bij deze dat het mij ook al was opgevallen...

/me signing off

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Dat heb ik heel lang geleden ook al opgemerkt en dat zou in de update komen..

• Counter-Strike
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Counter-Strike

Maar ik speel het niet!

Dit is het einde van deze mededeling. De mogelijkheid tot reageren is aanwezig!

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-02 20:42

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

ander probleem is dat als je op username wilt zoeken en het rondje bij topic laat staan (of gewoon op niets zoekt). krijg je een lijst van 45 topics. zonder enige samenhang (voor zover ik kan zien).

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Dat zijn alle threads waar het subject leeg is. Alleen krijg je dan dus geen links waar je op kunt klikken. :)

Hmm, alleen de eerste thread is trouwens maar een goede, de rest is "behoorlijk brak".

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:56

Jag

Heel vaak als ik zoek krijg ik één resultaat maar geen link (zoeken op subject met wildcard), heeeel irritant. Doe ik iets fout of is er iets fout:?

Jag

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
dat is een van de bugs in de search jah

• 4tune
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-01 21:24
Gebruik nou gewoon Onno zijn huiswerk.
Dan komt het wel goed.
Pagina: 1