Toon posts:

Statistieken voor website's

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heylo..

Ik gebruike nu stats4all.com ben er erg tevreden over, maar dat icoontje is mega irritant voor mn nieuwe website. Heeft iemand een fatsoenlijke stats zonder banner of reclame? of is daar helemaal niets in?

thnx

• iznogood
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Kun je dat icoontje niet in de source van je pagina eruit slopen ?

Just as Good

Verwijderd

Topicstarter
Al geprobeerd :) maar geeft ie een boel errors, das zonde! :( het is voor

www.stadmaastricht.com

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Je moet een gegeven paard nooit in de bek kijken; het is niets dan logisch dat als jij een gratis dienst gebruikt je er ook iets voor terug doet, in dit geval dus reclame maken dmv dat plaatje.
Het plaatje wegmoffelen is imho dan ook not done; neem dan een betaalde service...

Intentionally left blank

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:54

Sport_Life

Solvitur ambulando

Maak dr gewoon zelf 1, zie webmensen.nl :)

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1 | Stevens Super Flight '25

Verwijderd

Topicstarter
crisp schreef op 13 oktober 2002 @ 14:35:
Je moet een gegeven paard nooit in de bek kijken; het is niets dan logisch dat als jij een gratis dienst gebruikt je er ook iets voor terug doet, in dit geval dus reclame maken dmv dat plaatje.
Het plaatje wegmoffelen is imho dan ook not done; neem dan een betaalde service...
ik hoef niets weg te mofellen, maar een andere kleur zo fijn zijn

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:16
Nedstat is goed. :)
Het probleem: als je het icoontje weghaalt, komt ie er TOCH weer bij! :( (dankzij dat javascript)
Ik heb een oplossing: herschrijf dat javascript en plaats dat op je eigen server, waardoor je pagina ook sneller wordt (de nedstat-server is namelijk SLOOM). Als je dat herschreven javascript-bestand wil hebben, moet je het maar ff zeggen! :P ;)

Verwijderd

ComputerFreakz.Net schreef op 13 oktober 2002 @ 14:45:
Nedstat is goed. :)
Het probleem: als je het icoontje weghaalt, komt ie er TOCH weer bij! :( (dankzij dat javascript)
Ik heb een oplossing: herschrijf dat javascript en plaats dat op je eigen server, waardoor je pagina ook sneller wordt (de nedstat-server is namelijk SLOOM). Als je dat herschreven javascript-bestand wil hebben, moet je het maar ff zeggen! :P ;)
Lang leve CSS positioning zou ik zeggen :/

Maar ik ben het eens met crisp: niets is gratis, van een dienst waarvoor je niets hoeft te betalen mag je dan ook verwachten dat je er iets anders voor terug moet doen. Dat zegt de FAQ ook trouwens:
Hoe krijg ik deze banners/popups weg?
Jij hebt blijkbaar gekozen voor een gratis host, in ruil voor die banners. Je moeder heeft het nog zó vaak gezegd: van ruilen komt huilen. Je zult die banners moeten accepteren, of voor een stukje webspace betalen. Gratis bestaat niet bij hosting bedrijven, dus ga er maar vanuit dat je voor iets dat nú gratis is, later moet gaan betalen.
En verder is zo'n counter snel zat in elkaar gedraaid hoor, een search in /14 zal je waarschijnlijk nog wel het een en ander opleveren ook denk ik.

• Mawlana
  • Laatst online: 10:16
Lang leve CSS positioning zou ik zeggen
Kan ook... [img]"plaatje.gif">[/img]:) ;)

• teacher
  • Laatst online: 08:08

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

ik denk niet dat je teller je grootste probleem is en anders kan je altijd hier nog een tellertje voor op je site scoren....

oh ja, gratis bestaat dus niet... :/

Wise enough to play the fool

Verwijderd

ComputerFreakz.Net schreef op 13 oktober 2002 @ 17:30:
[...]

Kan ook... [img]"plaatje.gif">[/img]:) ;)
Moet je doen :/ Nedstat vraagt je tegenwoordig een stuk javascript te plaatsen ipv alleen het plaatje zelf. Je kunt het losse plaatje wel gebruiken maar dan mis je een aantal features als resolution en location check als ik het goed heb :)

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:28
Hmm serversided kan ook he, heel wat webservers ondersteunen het gewoon, bv webalizer.

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• Freaked
  • Laatst online: 00:36

Freaked

..

Gebruik je frames? Dan doe je bijvoorbeeld in het bovenste frame een stuk of 10 enters zetten. En daar het netstat icoon. Dan kan je www.jesite.nl/bovensteframe.html loaden en naar beneden scrollen :Y)

..

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Freaked schreef op 13 oktober 2002 @ 20:19:
Gebruik je frames? Dan doe je bijvoorbeeld in het bovenste frame een stuk of 10 enters zetten. En daar het netstat icoon. Dan kan je www.jesite.nl/bovensteframe.html loaden en naar beneden scrollen :Y)
:D, zou je daar geen CSS-positioning buiten het zichtbare bereik voor gebruiken dan? left: -50px; of zo :Y)

• teacher
  • Laatst online: 08:08

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Ja, of je knalt alles in een hidden div ofzo. (ns 4 ging toch een beetje flippen van buiten het beeld geplaatste elementen als ik het me goed herinner?)

Maar als je per se geen icoon wil, regel het dan lekker zelf met een eigen scriptje of betaal ervoor.

Wise enough to play the fool

• GeBas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-06 21:56

GeBas

--

kan je geen mini frame van 1 pixel er bij zetten die geladen word en dara de html code van je teller in planten?

| Apple iMac 27" 2012 | Apple McBook Pro 13" 2010 | qnap ts-112 |

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
GeBas schreef op 13 oktober 2002 @ 21:13:
kan je geen mini frame van 1 pixel er bij zetten die geladen word en dara de html code van je teller in planten?
je kan 'm ook in een popup plempen, hell, je kan 'm zelfs laden en na een paar seconden laten vervangen door een ander plaatje (volledig transparent gif oid) 8)7 8)7

sky's the limit :)

Verwijderd

GeBas schreef op 13 oktober 2002 @ 21:13:
Het kan aan mij liggen, maar als ik dan toch nedstat wil naaien houd ik mijn html code toch het liefst nog steeds zo schoon mogelijk... Hierboven zijn al betere oplossingen (css) aangedragen... Geef me een reden om dan frames te gaan gebruiken (jij bent trouwens niet eens de eerste die dit post)

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-08 14:10
- serverside stats van je webhosters...
- ruwe apache logfiles zelf door een analyzer halen (webtrends bv... wel duur programma)

• roytanck
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 07-07 09:29
Ik gebruik ook stats4all, en ik heb in hun code de img-tag een beetje aangepast. Ik vond het ikoon nogal groot, dus heb ik 'em de helft kleiner gemaakt door width en height aan te passen.

Ik vind dat het ikoontje er wel bij hoort, Ze bieden je heelmaal gratis een service, en het enige wat ze daar voor vragen is dat jij hun logo plaatst... Helemaal weghalen vind ik dus niet zo OK.

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:08

Pelle

🚴‍♂️

Er zijn zat manieren om dit op te lossen dus.. is iig niet echt een W&G probleem :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.