(OC) moet ik alle 4 de L1 streepjes met elkaar verbinden?

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

• BasvanS
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:54
Ik kon dit niet helemaal uit het verhaal over overclocken halen, moet ik zel allemaal verbinden? zo niet, hoeveel dan?
En verschijnt er automatich een multyplyer setting in mijn bios?

Verwijderd

Ja je kunt zo de l1 streepjes verbinden. Bij een duron kan dit heel gemakkrlijk door met een potlood alle streepjes afzonderlijk te verbinden.
bij een athlon word dit iets moeilijker maar er zijn wel diverse topix over te vinden hoe het wel kan.

• msentinelb
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:55

msentinelb

Arghhhhh!

ja alle 4 van l1 van boven naar beneden. dat laatste weet ik niet zeker

Specs van mijn bak Hier!

• BasvanS
hmm kan het met een athlon niet op dei manier ik dacht dat het alleen met een xp moeilijk ging..?

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

als er geen multiplier settings in je bios zitten.. dan komen die erook niet NA het unlocken.. zitten maybe dipswitches/jumpers daarvoor op je mobo....

4015Wp west (Dordrecht)

• BasvanS
bagger dan kan ik het wel shaken, dat klote mobo van mij ook ( MSi k7t turbo ms-6330 lite v3.0)

• makkie
  • Laatst online: 24-08-2025
Bij die k7t-turbo kan je in je bios ook alles handmatig instellen hoor.
Mijn duron 900 liep ook op 1008.

• Steefph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-02 09:09
Heb je gekeken bij je bios?? Daar staan bij de meeste (lees alle) MSI borden een gedeelte Frequency/Voltage Control. Hierin bevindt zich de optie CPU Ratio dit is de multiplier setting (staat meestal op auto)

Alles is terug te redeneren naar 4

• BasvanS
hehe ik kan daar alleen maat 2 dingen enable of disable de voltagesn en de FSb ontbreken :(

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:44

The Bad Seed

Chaotic since 1983

makkie schreef op 13 oktober 2002 @ 15:01:
Bij die k7t-turbo kan je in je bios ook alles handmatig instellen hoor.
Mijn duron 900 liep ook op 1008.
Bij de lite kan je dat niet geloof ik.

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Verwijderd

sorry maar bij de lite versie kan dit niet,
toch klopt er iets niet helemaal bij jouw : want ik heb een MSI turbo with raid VERSIE 3.0 .. en jij ook... alleen heb jij de lite versie ... ehm .. nee ... denk dat jij niet de V3.0 heb .. (zit ik er niet naast dan? nee want ik ben net in mijn kast gedoken en dr staat tussen het 5e en 4e pci slot "V3.0" ... :)) zou je het effe willen na kijken? ben wel benieuwt nu .. :) thnx oja en nog iets : bij mijn bios stond ook geen intellingen van multiplier (serieus niet) na bios flash wel ... maar dan ook wel van 1.00000 naar 3.4 ;) dus als je 3.0 heb ofzo dan denk ik dat het er gewoon niet opzit :) succes

• BasvanS
ik heb 3.0!

bios verzie 1.9 alleenn flashen wil niet
floppy station kapt "S

Verwijderd

guppie15 schreef op 13 oktober 2002 @ 14:05:
Ik kon dit niet helemaal uit het verhaal over overclocken halen, moet ik zel allemaal verbinden? zo niet, hoeveel dan?
En verschijnt er automatich een multyplyer setting in mijn bios?
Mensen, sorry hoor, maar dit is toch VER beneden het niveau van GoT!! Kom op zeg! Heb je wel eens van Google gehoord? Op de frontpage staat notabene een lap over unlocken!!

Dit is gewoon forum vervuiling! :( Niet te geloven dit! :r

• makkie
  • Laatst online: 24-08-2025
guppie15 schreef op 13 oktober 2002 @ 15:09:
hehe ik kan daar alleen maat 2 dingen enable of disable de voltagesn en de FSb ontbreken :(
Zodra je die op enable of disable zet (weet niet uit mijn hoofd) dan kan je de fsb en de multiplier en het aantal volts handmatig invoeren en veranderen.
Voor het flashen gebruikte ik het tooltje live bios van MSI(werkt zeer goed bij mij ) ,
Tegenwoordig is er MSI Live update 2 , daarmee heb ik inmiddels ook al versie 3.5 binnen gehaalt.

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Ok weer ff de text-uitbeelding van het unlocken:
code:
1
2
::::  Voor
||||  Na

Sim-pel

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

Als je bios geen MP tweaking ondersteund, moeje maar handmatig alles instellen op je proc
ocinside.de

Verwijderd

Searchvraag.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.