Met natcasesort kun je een array van strings case-insensitive sorteren. Met array_multisort kun je een array (2) in een array (1) sorteren, en andere arrays (3) die ook onderdeel zijn van de hoofdarray (1 dus) op dezelfde manier gesorteerd krijgen. De bewegingen die de elementen van array (2) maakten, worden herhaald voor de elementen van de andere arrays (3).
Is er een manier om een array (2) in een array (1) te sorteren like natcasesort en de andere arrays (3) in de hoofdarray (1) dezelfde bewegingen te laten maken als de array (2) die gesort is?
Een voorbeeldje geven kán, maar is veel moeite. Ik hoop dat mijn vraagstelling duidelijk is, en ik dit voorbeeld niet hoef te geven? Thanx
Is er een manier om een array (2) in een array (1) te sorteren like natcasesort en de andere arrays (3) in de hoofdarray (1) dezelfde bewegingen te laten maken als de array (2) die gesort is?
Een voorbeeldje geven kán, maar is veel moeite. Ik hoop dat mijn vraagstelling duidelijk is, en ik dit voorbeeld niet hoef te geven? Thanx