Bij sommige sites zie je dat je niet de rechter muisknop kan gebruiken. dan krijg je vaak een message in een windows balke. Maar hoe doet men dat?
Door de source van die page op te vragen. Door te zoeken. Door het niet hier te posten maar zelf actie te ondernemen.
Check http://msdn.microsoft.com en zoek daar op 'dhtml event reference'.
Alle events in een browser kunnen opgevangen worden en vervolgens kun je een eigen stukje script erachter zetten. (Rechtermuisknop, alt-toets noem maar op.)
Alle events in een browser kunnen opgevangen worden en vervolgens kun je een eigen stukje script erachter zetten. (Rechtermuisknop, alt-toets noem maar op.)
beeld > BronVerwijderd schreef op 13 oktober 2002 @ 13:13:
Ik denk dat toen ie rechts wou klikken en view source wou doen ie 'n popupje kreeg
Meestal is dat javascript. Zoek maar eens bij Google op "mouseclick javascript" ofziets.
Je mag hier geen script requests doen trouwens
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
of doet het met javascript
Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York
Het is toch geen script=request, hij vraagt gewoon hoe ze dat doen..GGS_VR6 schreef op 13 oktober 2002 @ 13:14:
Meestal is dat javascript. Zoek maar eens bij Google op "mouseclick javascript" ofziets.
En het antwoord is o.a. met javascript.
Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York
dit is wel een voorbeeld van een request, want 'met javascript' is natuurlijk geen antwoord op zijn vraag. Da's het zelfde als dat een goochelaar zijn truc uitlegt met behulp van 'magie'. Er is totaal geen moeite gedaan 't antwoord te bemachtigen. En dat maakt 't een request.Calitomnication schreef op 13 oktober 2002 @ 13:16:
[...]
Het is toch geen script=request, hij vraagt gewoon hoe ze dat doen..
En het antwoord is o.a. met javascript.
Bij deze krijgt de topicstarter een verwijzing naar http://www.hotscripts.com/ en gaat er een slotje op.
damn.. ben geen mod meer
damn.. ben geen mod meer
Hier zijn letterlijk tientallen topics over te vinden, uiteindelijk komt het erop neer dat het zonde van je tijd is om zoiets proberen te maken
.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()