Toon posts:

Logitech Cordless Itouch

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen allen

Na een maand of 8 zonder problemen :*) gebruik te hebben gemaakt van deze set, heeft het toetsenbord het begeven ??
Ik heb de batterijen reeds vernieuwd, de muis werkt gewoon goed, maar het toetsenbord doet niets. Ik heb het setje ook op 2 andere pc's gehangen met het zelfde resultaat. Ook in de dos modus werkt het keybord niet. Is hij nu gewoon overleden, of is er iets anders aan de hand. Btw, ik heb ze normaal aan USB hangen, maar ook op de ps/2 aansluitingen werkt dus alleen de muis.
Wie weet raad.....of is ie gewoon kaduk.... :( :'(

• Dielie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-08 07:08

Dielie

*BURP!*

Connect buttons gebruikt, zowel van TB als ontvanger?

Verwijderd

Topicstarter
Connect buttons gebruikt, zowel van TB als ontvanger?[/quote]

Ik zou niet weten waar die zou moeten zitten op het keybord......... :(

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 13 oktober 2002 @ 12:54:

Ik zou niet weten waar die zou moeten zitten op het keybord......... :(
Bij mijn Cordless Desktop pro zit deze knop onderop, in de buurt van de batterijen (dat kan nog wel verschillen bij de iToutch maar het knopje zal vast en zeker wel onderop het toetsenbord zitten).

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 oktober 2002 @ 12:54:
Ik zou niet weten waar die zou moeten zitten op het keybord......... :([/quote]

Aan de onderkant, grijze knop vlakbij het batterij vak. |:(

Heb je 8 maanden met een batterij setje gedaan ofzo ?

Verwijderd

Topicstarter
Sorry hoor...maar er zit bij mij echt geen grijze knop.....er is geen connect knopje te bespeuren.... (8>

Verwijderd

Topicstarter
Heb knopje toch gevonden.....zit aan de zijkant...... 8)7 ,
maar helaas wil niets helpen......nog ff weer aan andere pc hangen...

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-05 20:50

marco899

Know's what he wants.

Bi de itouch zit deze aan de rechter zijkant, onder het zwarte gedeelte. Hij is verzonken, dus even met een pen of ed indrukken.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

• BovenHond
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-08 11:05
Mijn Cordless desktop pro was een maandje geleden ook kapot gegaan. Stiekum even opengemaakt en er bleek een chip doorgebrand te zijn. Ik denk dat het is gekomen doordat er een poes op is gaan slapen. Anyway netjes weer dichtgemaakt en schoongemaakt en terug naar de leverancier. Deze heeft van Logitech het setje gecrediteerd gekregen en gaf mij vervolgens een niewe set mee.

Het blijkt dat lekkende batterijen tijdens transporten (dan ligt het toetsenbord soms op de kop) ook een serieuse bron van 'kapot gaan' is

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 08:16

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

marco899 schreef op 13 oktober 2002 @ 13:24:
Bi de itouch zit deze aan de rechter zijkant, onder het zwarte gedeelte. Hij is verzonken, dus even met een pen of ed indrukken.
Klopt, ik heb ook die PRO en die knop zit idd onder het zwarte gedeelte.
Om het nog mooier te maken, er staat zelfs "connect" bij. :P

Krankzinnige muziek vind je hier.

Verwijderd

Topicstarter
Ik had het knopje inderdaad gevonden..................maar helaas hij doet het op geen van de 3 pc 's in huis.....zal inderdaad overleden zijn......... :'(

In ieder geval bedankt voor jullie hulp......... _/-\o_
Pagina: 1