kom op, lees nou eens je windows help. Als je fonts wilt toevoegen, ga je naar start -> configuratiescherm -> lettertypes, kies je in het menu voor 'installeren' en installeer je lekker al je lieve fontjes. Nou is dat niet mooi? Je hebt niet gezocht, géén moeite gedaan, en toch heb je met je luie ass je antwoord. Goh wat is die |HunterPro| een lamme zak zeg, dat ie op zo'n vraag antwoord geeft. Nou hoop ik dat je deze post niet als een directe flame ziet, maar ga nou gewoon eens zoeken! Kom op, dit vind je echt in 2 tellen in de Windows Help.
en verder:
het is PHOTOSHOP, niet fotosoep !!!!!!!!!!111
en verder:
Goh wat is die |HunterPro| een lamme zak zeg
lezen blijft dus heel moeilijk, maar mijn nieuwe font staat wel degelijk in de windows/fonts map, maar daar uit kan Photoshop hem niet lezen, als hij dat wel kon dan had ik het ook niet hoeven vragen|HunterPro| schreef op 13 oktober 2002 @ 12:49:
kom op, lees nou eens je windows help. Als je fonts wilt toevoegen, ga je naar start -> configuratiescherm -> lettertypes, kies je in het menu voor 'installeren' en installeer je lekker al je lieve fontjes. Nou is dat niet mooi? Je hebt niet gezocht, géén moeite gedaan, en toch heb je met je luie ass je antwoord. Goh wat is die |HunterPro| een lamme zak zeg, dat ie op zo'n vraag antwoord geeft. Nou hoop ik dat je deze post niet als een directe flame ziet, maar ga nou gewoon eens zoeken! Kom op, dit vind je echt in 2 tellen in de Windows Help.
en verder:
heb je via bestand -> installeren je font in windows geinstalleerd? En toen (als je windows 9x hebt) de PC ook herstart?Phant0m schreef op 13 oktober 2002 @ 12:51:
[...]
lezen blijft dus heel moeilijk, maar mijn nieuwe font staat wel degelijk in de windows/fonts map, maar daar uit kan Photoshop hem niet lezen, als hij dat wel kon dan had ik het ook niet hoeven vragen
'lezen blijft toch moeilijk'
Zoals hunter al zei, je moet 't niet zomaar naar windows font map kopieren, maar daadwerkelijk installeren.Phant0m schreef op 13 oktober 2002 @ 12:51:
[...]
lezen blijft dus heel moeilijk, maar mijn nieuwe font staat wel degelijk in de windows/fonts map, maar daar uit kan Photoshop hem niet lezen, als hij dat wel kon dan had ik het ook niet hoeven vragen
start->instellingen->configuratiescherm->fonts
en dan het font installen
klaar
klaar
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
windowsXP heeft geen FONTS in configuratie schermD2k schreef op 13 oktober 2002 @ 12:52:
start->instellingen->configuratiescherm->fonts
klaar
ok nou begin ik dus echt dement te worden, mijn fout ok.
nu staat het dus onder lettertypes maar nog steeds niet in Photoshop
nu staat het dus onder lettertypes maar nog steeds niet in Photoshop
daarom zag ik het niet|HunterPro| schreef op 13 oktober 2002 @ 12:55:
[...]
lettertypen dan
[edit]
wel eerst op 'klassieke weergave' raggen dan hè
Okee, gefeliciteerd. Je hebt dus 20 minuten gedaan om antwoord te krijgen op iets wat in de Windows Help staat. Met maar liefst 17 posts in dit topic. Applaus! 
[edit]
en met wat ik je al in de eerste post zei
[edit]
en met wat ik je al in de eerste post zei
ik ga wel ff rebooten ondanks dat hij dat niet vraagt misschien helpt dat
edit:
dank u mensen, het was de reboot die het um deed, voortaan zal ik wel eerst gaan lezen enz
edit:
dank u mensen, het was de reboot die het um deed, voortaan zal ik wel eerst gaan lezen enz
in XP hoef je niet eens photoshop opnieuw op te starten, zolang je er maar voor zorgt dat je echt het font hebt aangemeld; en niet alleen in windows\fonts hebt gedumpt! Het makkelijkst is het font gewoon in c:\temp te gooien oid en het vervolgens te installeren via dat menu waar ik je eerder op heb gewezen. Dus als je in configuratiescherm -> lettertype zit, ga je naar bestand, 'nieuw lettertype installeren' -> je font uit c:\temp vissen, en ok raggen. *ratel*, en spelen maar.Phant0m schreef op 13 oktober 2002 @ 12:59:
ik ga wel ff rebooten ondanks dat hij dat niet vraagt misschien helpt dat
Windows XP hoef je niet te rebooten hoor, je moet gewoon photoshop afsluiten en opnieuw opstarten. 
edit:
ligt dus blijkbaar aan je photoshop versie
offtopic:
he |HunterPro| wanneer wordt je litemod hier? gaat lekker zo
Human Bobby
neuh hoor, maar ik had al gereboot voordat ik in photoshop gekeken had of hij er instondJustice schreef op 13 oktober 2002 @ 13:03:
Windows XP hoef je niet te rebooten hoor, je moet gewoon photoshop afsluiten en opnieuw opstarten.
edit:
Justice schreef op 13 oktober 2002 @ 13:03:
edit:
offtopic:
offtopic:
neuh, verantwoordelijkheden... bah
neuh, verantwoordelijkheden... bah
Nee hoor, dat hoeft ook niet als je het goed doet.Justice schreef op 13 oktober 2002 @ 13:03:
Verwijderd
Gelukkig was deze vraag ook nog nóóit op het forum gesteld, ik denk zelfs dat je de eerste persoon bent die ooit dit probleem heeft gehad. *zucht*
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()