Ja lekker, 2.2k, prima. Alleen die Maccers komen wel opstomen hee, oogjes open houden! Help mee tegen anthrax, pokken en ebola: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog D2OL. Meld je aan bij de Dutch Power Cows en hou ons @ the top!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by: ColdFusion 5.0 Stats generated by: griz statz 1.0 - D2OL Stats hosted by: griz |
We gaan nog steeds lekker
en volgende week komt er weer een D2OL pc hier er bij.
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
Mwah, ik moet 's avonds al me PC's uit zetten dus ik ga een stuk slechter...
Maar dat zien jullie morgen in de stats wel...
Intentionally left blank.
idd.. je valt hard terug..aKra schreef op 13 oktober 2002 @ 13:55:
Mwah, ik moet 's avonds al me PC's uit zetten dus ik ga een stuk slechter...
en dat terwijl LMM niet zo hard gaan
________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG
jeuj, alweer standaard 9 per dag, ik wordt hier doodmoe van, heb nu al 200 pakketjes opgespaard
het is dat het voor een goed doel is en dat ik met me 2 pctjes in de top 30 kan komen

#Clan-of-Nine irc.sorcery.net - zelluf!
Heb jij die node al toegevoegd op de sergent (d2ol) site?Stoomboot schreef op 14 oktober 2002 @ 00:06:
jeuj, alweer standaard 9 per dag, ik wordt hier doodmoe van, heb nu al 200 pakketjes opgespaardhet is dat het voor een goed doel is en dat ik met me 2 pctjes in de top 30 kan komen
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
uh node??? was dat?klaasbram schreef op 14 oktober 2002 @ 08:23:
[...]
Heb jij die node al toegevoegd op de sergent (d2ol) site?
iedere client heeft eigen node nummer ( normaal gesproken)
als je een 2e (of meer ) computer instaleerd met zelfde email adres..
moet je die op site van Sengent wel even "toevoegen" http://d2ol.sengent.com/memberServices/memberLogin.jsp[ inloggen en dan onderaan "add node" kiezen..
als je een 2e (of meer ) computer instaleerd met zelfde email adres..
moet je die op site van Sengent wel even "toevoegen" http://d2ol.sengent.com/memberServices/memberLogin.jsp[ inloggen en dan onderaan "add node" kiezen..
________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG
Ik vermoed dat Stoomboot morgen een paar plaatsjes opschuift
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
ah zo
Pagina: 1