Toon posts:

------------ http://keyproxy.tcw.cx/ --------------

Pagina: 1
Acties:
  • 217 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij ff vertellen hoe dit precies werkt?
Hoe moet ik dit instellen in mijn koe (Win98)?
Wat moet ik veranderen in mijn configuratie.
Remote/Proxy het wordt me ff te veel.

Verwijderd

Je hoeft alleen maar dit te doen:

start config op

ga naar 2 buffer updates
ga naar 8 connectivity options
kies als keyserver keyproxy.tcw.cx

Verwijderd

Uhhh, Chaos, als je dit leest: als straks nog meer mensen bij je gaan flushen worden het steeds grotere logfiles, en trekt je compu het niet meer denk ik om elk uur de stats te maken. Dan krijgen we straks een tweede dist.net. En aangezien je pc ook nog andere dingen moet doen, lijkt me dat niet handig.... :)

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
dnetc -config
dan 2 Buffer and Buffer Update Options
dan 6 Keyserver / client connectivity options
dan 3 Keyserver hostname
daar keyproxy.tcw.cx invullen

Klaar!

• Chaos
  • Niet online
Wat een enthousiasme zo laat op de avond :)

Ieder uur stats trekt hij voorlopig nog wel hoor, eventueel kan ik logs ouder dan 3 maanden niet meer meenemen in de stats ofzo.

Verwijderd

Topicstarter
He Chaos,
Hoe ga je het straks doen als iedere DPC'er op jouw keyproxy gaat flushen?

Dan is je pc dag en nacht bezig onze logfiles te verwerken, dan wordt het op je pc een chaos.

• Chaos
  • Niet online
Voorlopig denk ik dat het allemaal nog wel mee valt. Neptune graast nu zelf ook nog vrolijk mee.

Eventueel kan ik de logfiles van een paar maanden geleden niet meer meerekenen ofzo. En anders lopen er zoveel mensen kwaad weg dat het probleem zichzelf oplost ;)

In de zomervakantie wil ik een ietsje intelligenter systeem maken met PHP3/PostgreSQL. Nu gaat ie ieder uur alle logfiles doorploegen alleen om het totaal aantal blokjes van een persoon uit te rekenen :(

Verwijderd

Hoe lang is ie daar nu dan mee bezig ?

• Chaos
  • Niet online
Op dit moment is de proxy zelf niet zo heel erg druk (niet continu iemand aan het flushen zoals 28-2), als hij verder niets anders te doen heeft dan zijn ze met een minuut of 8 klaar.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:31

IceStorm

This place is GoT-like!!!

dit zal wel heel stom zijn hoor.... maar als ik gewoon netjes Chaos zijn commands doe (dus:
dan 2 Buffer and Buffer Update Options
dan 6 Keyserver / client connectivity options
dan 3 Keyserver hostname
krijg ik bji optie 3 keyserver port... is da hetzelfde??? Ik wil ook naar keyproxy.tcw.cx doorspoelen :).. dank u allen :)

• Chaos
  • Niet online
Dan heb je zeker een andere client, bij mij staat hostname op 3.

Gewoon hostname keyproxy.tcw.cx invlullen, bij port kun je 2064 invullen maar die neemt ie ook al als je niks invult. Als 2064 niet door je firewall heenkomt kun je ook 21 als port instellen.

• Opvolger
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 06-04 11:17

Opvolger

Tjaa lalalala ole ole

Wat is het voor deel van die key proxy?

By ikke geschrijft

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:31

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Thx chaos.. ik moest dus nog eerst ff automatisch toewijzen van distributed.net server uitzetten :).. iig hij werkt nu denk ik.. zometeen maar ff flushen :)

DPC RULEZ ;)

• Chaos
  • Niet online
Opvolger, http://keyproxy.tcw.cx heeft mooiere stats die ieder uur geupdate worden. Bovendien liggen ze niet om de dag plat zoals bij D. tegenwoordig wel het geval is.
Pagina: 1