Toon posts:

Adsl en XP..

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gehoord dat als je windows xp draait icm mxtream adsl dat je dan vreselijke lag krijg in spelletjes... is dit waar?
En zo ja zijn er patches voor? of updates

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
mm niks geen last van je moet alleen wel even je 'Qos Packet Scheduler' uitzetten, deze reserveerd namelijk bandbreedte van je adsl verbinding voor andere zaken waardoor je niet een optimale snelheid haalt

dit is denk ik wat je gehoord hebt

A wise man's life is based around fuck you

• GreeTz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-09 12:47

GreeTz

took the red pill

zwelgje schreef op 13 oktober 2002 @ 11:45:
mm niks geen last van je moet alleen wel even je 'Qos Packet Scheduler' uitzetten, deze reserveerd namelijk bandbreedte van je adsl verbinding voor andere zaken waardoor je niet een optimale snelheid haalt

dit is denk ik wat je gehoord hebt
Niet helemaal waar, er wordt een extra contole [QOS] op tcp pakketen uitgevoerd, waardoor het langer duurt voordat de otvangen data vrij komt voor de rest van je systeem...

Alleen:           DE GROETJES

Verwijderd

uhhhhhhh zwelgje ik heb er nooit van gehoord joh, waarom staat het dan wel in de instructieboekjes?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 oktober 2002 @ 11:48:
uhhhhhhh zwelgje ik heb er nooit van gehoord joh, waarom staat het dan wel in de instructieboekjes?
Ik draai het hier ook al ruim een jaar en geen enkel probleem!! :) Lage ping en lagvrij!! :D

Verwijderd

ja wat bedoel je dan met of zonder Qos?

Verwijderd

Topicstarter
Ok ik weet genoeg :D ken dus gewoon adsl bestellen.

• tozzke
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:11

tozzke

aka tozzert

ik draai dus Windows XP maar ik heb wel @home...
ik had eerst (na een verse install) ook vreselijke lag in games (o.a. Counter-Strike); niet constante lag, maar elke 3 seconde ofzo.

toen dacht ik er ineens aan... QoS!!! (in vorige installaties altijd meteen uitgevinkt, onder het mom van: wat de boer niet kent dat vret ie nie :D )
ik heb het vinkje uitgevinkt en sindsdien geen last meer van lag, alles draait als een zonnetje

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Hier zijn al vele topics over geweest :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.