Toon posts:

A7V8X Vcore?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

Er zit op mijn mobo bios 1005...
Ik wou nu de Vcore veranderen.
maar kan enkel kiezen vanaf 1.75-->omhoog ik wil echter omlaag, is dit verandert in de nieuwe bios updates zodat dit mogelijk is? Of kun je bij de laatste bios ook nog maar enkel van 1.75-->omhoog en niet omlaag?

groeten

• Chop2000
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-08 21:26

Chop2000

Vroem

wrom zou je omlaag willen?

niks

• Doublehomme
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Misschien omdat hij hem te warm vind ofzo? En dan kan hij hem onderclocken

• schroevendraaier
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-07 10:51
Ik geloof dat er jumpers op je bord zitten waarmee je je voltage kan instellen ( mijn jumpers stonden op 1.75 volt ( alles stond op jumper free mode >> dus alles zou in bios regelbaar moeten zijn ) eerst kon ik dus mijn voltage vanaf 1.75 instellen in bios maar cpu kreeg 1.85, jumpers op 1.7volt gezet en in de bios ook op 1.70 nu krijg mn cpu 1.75volt precies en loopt 10graden cooler ( stressed ) :D

Arrows are made to fly, so are aeros.

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik wil hem lager zette om de CPU koeler te maken...
Niet onderclocken mijn oude 1ghz TB draaide op 1.5Vcore en was een 10° koeler... Zal eens zien in jumpers...
thx

Verwijderd

Topicstarter
ScrewDriver2k1 schreef op 13 oktober 2002 @ 13:20:
Ik geloof dat er jumpers op je bord zitten waarmee je je voltage kan instellen ( mijn jumpers stonden op 1.75 volt ( alles stond op jumper free mode >> dus alles zou in bios regelbaar moeten zijn ) eerst kon ik dus mijn voltage vanaf 1.75 instellen in bios maar cpu kreeg 1.85, jumpers op 1.7volt gezet en in de bios ook op 1.70 nu krijg mn cpu 1.75volt precies en loopt 10graden cooler ( stressed ) :D
Welke BIOS heb jij?
Ik kan enkel kiezen van 1.75-->1.85 of ik nu sta op jumperfree of niet... :?
Pagina: 1