Toon posts:

nieuw ipadres @home

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik zou graag een nieuw ip adres willen, hoe fix ik dat?ik wil btw niet gaan klooien met proxyservers enz, gewoon een nieuw ip van @sloom.welke trucjes bestaan ervoor?greetz

p.s.:ik heb modem com21

Verwijderd

Wat je zou kunnen doen is een andere netwerkkaart erin doen en @home opbellen dat je een andere pc hebt, met een beetje geluk veranderd het ip.

Bij mijn Motorola moden met Chello=6uur zonder stroom een verloren macadres *D.

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
en waarom zou je een nieuw ip adres willen? je hebt stoute dingen gedaan?

het ip adres wat je hebt is overigens gekoppeld aan je hostname van @home (cc nummer), er bestaan niet echt trukjes om een ander ip adres te verkrijgen, lijkt me ook niet handig om zonder medeweten van @home te gaan klooien anders kon je nog wel eens in de problemen komen,

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Op je belt @home op en je zegt dat je op dat ip-adres vaak gehackt wordt *D

Verwijderd

Topicstarter
zwelgje schreef op 13 oktober 2002 @ 10:31:
en waarom zou je een nieuw ip adres willen? je hebt stoute dingen gedaan?

IK DOE NIET ANDERS O-)

het ip adres wat je hebt is overigens gekoppeld aan je hostname van @home (cc nummer), er bestaan niet echt trukjes om een ander ip adres te verkrijgen, lijkt me ook niet handig om zonder medeweten van @home te gaan klooien anders kon je nog wel eens in de problemen komen,
mja,ik MOET een ander ip, iemand loopt me te hacken |:(

Verwijderd

Ik verdenk Peter, dies nogal vaak bij z'n vriend aan het hacken. Mja ik zou gewoon @home opbellen, een nieuw ip is zo geregeld lijkt me...

• Zwelgje
Verwijderd schreef op 13 oktober 2002 @ 10:39:
[...]

mja,ik MOET een ander ip, iemand loopt me te hacken |:(
dan zou ik de oorzaak maar eens gaan aanpakken, weet je wie je hacked? (ip adres) dan mail je toch even naar zijn provider? die blokeren hem dan wel,

ander ip adres heeft dus ook geen enkele zin, mensen die je hacken/willen hacken scannen gewoon complete ip ranges af naar potentiele slachtoffers, tis een kwestie van tijd voordat ze je weer hebben gevonden,

heb je wel eens gedacht aan een GOEDE firewall eventueel?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu blackice firewall, weet verder niet of dat een goed programma is...
verder heb ik het geprobeerd om te mailen naar providers, maar die lui laten niks van zich horen, en die gast blijft mijn pc maar overnemen:S
mja, ik bel @home vanmiddag of hun me kunnen helpen.bedankt v oor je antwoorden..

• Zwelgje
Verwijderd schreef op 13 oktober 2002 @ 10:58:
ik heb nu blackice firewall, weet verder niet of dat een goed programma is...
verder heb ik het geprobeerd om te mailen naar providers, maar die lui laten niks van zich horen, en die gast blijft mijn pc maar overnemen:S
mja, ik bel @home vanmiddag of hun me kunnen helpen.bedankt v oor je antwoorden..
je geeft je eigen antwoord al, je gebruikt blackice en toch blijf dit gast je pc overnemen..

maw: blackice voldoet niet

1) neem een goede virusscanner, grote kans dat er allerlei trojans op je pc staan
2) neem een betere firewall (zonealarm)

Verwijderd

Daarbij, denk je echt als je een nieuwe ip hebt dat de problemen zijn opgelost? :>

Verwijderd

installeer gewoon Norton anti virus en Norton personell firewall, laat alles scannen dat heeft meer zin dan een nieuw ip.

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:57
Een goeie firewall en virusscanner zijn wel handig maar het allerbelangrijkste is: pactches installeren en je systeem goed configureren! Zorg dat je alle windows beveiligings updates installeert en je GEEN Netbios aan hebt staan op je @home netwerkkaaart. Dan is het bijna niet mogelijk om je systeem te hacken als je regelmatig nieuwe pactches installeert.
Pagina: 1