ik zou graag een nieuw ip adres willen, hoe fix ik dat?ik wil btw niet gaan klooien met proxyservers enz, gewoon een nieuw ip van @sloom.welke trucjes bestaan ervoor?greetz
p.s.:ik heb modem com21
p.s.:ik heb modem com21
Verwijderd
A wise man's life is based around fuck you
mja,ik MOET een ander ip, iemand loopt me te hackenzwelgje schreef op 13 oktober 2002 @ 10:31:
en waarom zou je een nieuw ip adres willen? je hebt stoute dingen gedaan?
IK DOE NIET ANDERS
het ip adres wat je hebt is overigens gekoppeld aan je hostname van @home (cc nummer), er bestaan niet echt trukjes om een ander ip adres te verkrijgen, lijkt me ook niet handig om zonder medeweten van @home te gaan klooien anders kon je nog wel eens in de problemen komen,
Verwijderd
dan zou ik de oorzaak maar eens gaan aanpakken, weet je wie je hacked? (ip adres) dan mail je toch even naar zijn provider? die blokeren hem dan wel,Verwijderd schreef op 13 oktober 2002 @ 10:39:
[...]
mja,ik MOET een ander ip, iemand loopt me te hacken
je geeft je eigen antwoord al, je gebruikt blackice en toch blijf dit gast je pc overnemen..Verwijderd schreef op 13 oktober 2002 @ 10:58:
ik heb nu blackice firewall, weet verder niet of dat een goed programma is...
verder heb ik het geprobeerd om te mailen naar providers, maar die lui laten niks van zich horen, en die gast blijft mijn pc maar overnemen:S
mja, ik bel @home vanmiddag of hun me kunnen helpen.bedankt v oor je antwoorden..
Verwijderd