Ik zoek dus een headset die ik voornamelijk wil gebruiken voor 1. voice communication met games en 2. een beetje op msn praten.
Het geluid moet dus helder zijn en goed te verstaan, ik enk dat ik een Labtec ga kopen omdat die niet al te duur zijn en dacht ik goede kwaliteit hadden...
Maar hoe weet ik nu of zo'n ding wel compatible is met mijn geluidkaart, ik heb zo'n rot soundkaart, deze info heb ik met SiSoft Sandra kunnen vinden maar ik weet niet of het genoeg is voor jullie, khoopet:
Device name: NEC VIA AUDIO
Manufacturer: Microsoft
Version: 5.10
Product ID: 101/1
Ik ben een noob met dit soort dingen (ja ik geef het maar gewoon toe
) , en ik heb absoluut geen idee welke ik moet hebben met een goeie prijs/kwaliteit verhouding, et kan ook wel zijn dat alle headsets overal compatible mee zijn
? Ik heb echt geen idee en ik hoop dat iemand me verder ken helpe, alvast hartstikke bedankt.
Het geluid moet dus helder zijn en goed te verstaan, ik enk dat ik een Labtec ga kopen omdat die niet al te duur zijn en dacht ik goede kwaliteit hadden...
Maar hoe weet ik nu of zo'n ding wel compatible is met mijn geluidkaart, ik heb zo'n rot soundkaart, deze info heb ik met SiSoft Sandra kunnen vinden maar ik weet niet of het genoeg is voor jullie, khoopet:
Device name: NEC VIA AUDIO
Manufacturer: Microsoft
Version: 5.10
Product ID: 101/1
Ik ben een noob met dit soort dingen (ja ik geef het maar gewoon toe