Tot voor kort werkte ik met RH 7.3 en daar had ik een LaserPrinter op aan gesloten. Die printer gebruikte ik ook met mijn MacOsX machine. In de printer instellingen van de Mac ipnummer invullen van de Linuxmachine en vervolgens de naam van de queue invullen en klaars was kees.
Ik heb nu RH 8 geïnstalleerd en vervolgens weer die printer aangesloten, maar op een een of andere manier lukt het printen vanaf de Mac niet meer. Alles lijkt goed te gaan, de Mac vindt de Linuxcomputer, maar meldt vervolgens dat' ie de queue niet kan vinden.....
Vervolgens weer terug gegaan naar RH 7.3 en alles werkte weer....
Wat zou er aan de hand kunnen zijn in RH 8, ervanuitgaande dat ik beide (dwz RH 7.3 en RH 8 ) op exact dezelfde manier configureer????
Ik heb nu RH 8 geïnstalleerd en vervolgens weer die printer aangesloten, maar op een een of andere manier lukt het printen vanaf de Mac niet meer. Alles lijkt goed te gaan, de Mac vindt de Linuxcomputer, maar meldt vervolgens dat' ie de queue niet kan vinden.....
Vervolgens weer terug gegaan naar RH 7.3 en alles werkte weer....
Wat zou er aan de hand kunnen zijn in RH 8, ervanuitgaande dat ik beide (dwz RH 7.3 en RH 8 ) op exact dezelfde manier configureer????