Intentionally left blank
Hierbij van mij ook gefeliciteerd.
Wees gelukkig samen
Wees gelukkig samen
Hierbij namens mij en al mijn koeien gefeliciteerd :):):)
We spend our years as a tale that is told
Heeeeeel erg gefeli, en dat er maar vele kleine koetjes mogen meekraken
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
* harrie_1 feliciteerd bobdebeer, en nog vele jaren geluk, dat jullie maar veel kinderen mogen krijgen enz.....
Merkez
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 29 oktober 2000 02:03 schreef harrie_1 het volgende:
/me feliciteerd bobdebeer, en nog vele jaren geluk, dat jullie maar veel kinderen mogen krijgen enz.....[/quote]En elke koter een Dual-T.Bird met koe }:>
/me feliciteerd bobdebeer, en nog vele jaren geluk, dat jullie maar veel kinderen mogen krijgen enz.....[/quote]En elke koter een Dual-T.Bird met koe }:>
Heel errug gefeliciteerd, en maar hopen dat die kleintjes die je krijgt ook lekker zullen grazen !!
Verwijderd
Bob en Valerie
helemaal gemaffificeerd, maar maak svp wel zelf uit of en wanneer je koters maakt c.q mag krijgen ( want zo gemakkelijk is het bij sommige mensen helemaal niet) of dat jullie het zelfs wel willen!!!
Goed, stichtelijk praatje, maar ik ergerde mij even aan de lui die meteen allemaal over koters begonnen, alsof je daarvoor tegenwoordig nog zou moeten trouwen, is helemaal niet zo. Maak er wat van zou ik zeggen, have fun en ik ben blij voor jullie!!!!
helemaal gemaffificeerd, maar maak svp wel zelf uit of en wanneer je koters maakt c.q mag krijgen ( want zo gemakkelijk is het bij sommige mensen helemaal niet) of dat jullie het zelfs wel willen!!!
Goed, stichtelijk praatje, maar ik ergerde mij even aan de lui die meteen allemaal over koters begonnen, alsof je daarvoor tegenwoordig nog zou moeten trouwen, is helemaal niet zo. Maak er wat van zou ik zeggen, have fun en ik ben blij voor jullie!!!!
* MarcyDarcy feliciteerd het bruidspaar.......en dat jullie toekomst er rooskleurig uit mag zien.
Gefeliciteerd, en dat er maar veel kleine koetjes geboren mogen worden
Namens Quakers United | Cewle Coown Cadavers:
Veel plezier en geluk samen in het huwelijk, en laat weer snel eens wat van je horen !
ps: wanneer komt het eerste kalfje ?
Veel plezier en geluk samen in het huwelijk, en laat weer snel eens wat van je horen !
ps: wanneer komt het eerste kalfje ?
Verwijderd
Namens Team Hi Everybody van harte en nog vele gelukkige jaren.
En dat er natuurlijk maar vele koetjes bij komen
En dat er natuurlijk maar vele koetjes bij komen
Natuurlijk feliciteert [DPC] Division Eindhoven jullie met het huwelijk en wenst jullie gelukkige jaren toe.
Verwijderd
Zo ook de cong(A)rats van Team Forsaken! 
Héél veel gelukkige jaren (en steeds gelukkiger!)
Héél veel gelukkige jaren (en steeds gelukkiger!)
Verwijderd
Namens mijn vrouw en mijzelf wil ik jullie hartelijk danken voor alle felicitaties 
Natuurlijk zullen we ons best doen om onze kudde zo groot mogelijk te maken

Robbert & Valerie
P.S ...
Crisp, je bent een boefje
Natuurlijk zullen we ons best doen om onze kudde zo groot mogelijk te maken
Robbert & Valerie
P.S ...
Crisp, je bent een boefje
Gefeliciteerd, ook namens Clan of Nine, #dpc, ohw wth, namens heel tweakers en fokzine
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0
hmmm, chakotay had al namens mij gefeliciteerd;), maar ik doet het zelf ook maar ff: GEFELICITEERD!!
Gefeliciteerd!
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
Lang zullen ze leven... etc
Pagina: 1