Tiny Barebone met I810 chippie

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:04
Ik kan voor 80 euro aan een barebone komen bestaande uit

I810 mobo met geen AGP slot wel pci
800mhz Celeron 100mhz fsb
Amr modem/Realtek Lan
Tiny MiniCase
1.44 FDD & 4 USB slots

Naja..barebone .......mist dus wel een cdrom, ram & hdd
niet getreurd..heb zelf namelijk een 8xDVD een reepje 128mb ram en een hdd

maar wat me eigenlijk zorgen maakt is de 3D mogelijkheden van de i810 chipset.

Het dient te dienen als een 2de countersrike PC dus is een beetje 3d wel vereist..Heb nog wel een GF2MX liggen maar die gaat er helaas niet in.

Heb al gesearch naar i810 3d resultaten, maar wie o wie Counterstriked er daadwerkelijk met een i810 chippie? en hoeveel mb kan je hem sharen ???

Verwijderd

Die i810 is echt waardeloos qua 3d, je kunt echt beter een G-kracht met PCI-slot nemen, dus een G4 MX of zo, maar die i810 is echt :r
Het zal me niets verbazen dat die niet boven de 10fps uitkomt. Het is gewoon een echt kantoor pc-tje, niets meer en niets minder.

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Verwijderd schreef op 13 oktober 2002 @ 13:02:
Die i810 is echt waardeloos qua 3d, je kunt echt beter een G-kracht met PCI-slot nemen, dus een G4 MX of zo, maar die i810 is echt :r
Het zal me niets verbazen dat die niet boven de 10fps uitkomt. Het is gewoon een echt kantoor pc-tje, niets meer en niets minder.
Een geforce 4mx is niet te vinden als PCI

Ik heb zelf ook een Geforce 2 MX400 64MB PCI en dat is toch wel de snelste kaart denk ik voor een PCI slot :)

Binnenkort kom deze kaart :9

Alle proemn in n drek

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-02 09:18

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

Als 3D apparaat is het niks, maar mocht je hem willen verkopen, mijnvriendin zoekt nog een tik/internet/email doos.
Heb dus wel intresse in dat apparaatje mocht je hem eventueel willen verkopen.
simon@jolmers.com

adr opleidingen en meer adr opleidingen

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Er is genoeg info te vinden over de 3D-prestaties van de i810, en die zijn niet best :P
Ga dus even zelf op onderzoek uit (mbv bijvoorbeeld Google) en je moet eruit kunnen komen :)

Dit topic is gesloten.