Gangsters - Voor al je ervaringen en screenshots!

Pagina: 1
Acties:

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:23

PromWarMachine

Forsaken Archer

Topicstarter
Wie heeft er nog screenshots, verhalen en ervaringen voor Gangsters? Ook handige links met tutorials en strategies zijn van harte welkom! Deze zal ik dan hier editen toevoegen ;)

Omdat ik vandaag deze game legaal heb gekregen van iemand ben ik benieuwd of men het nog speelt, het is al een redelijk oude game. Ik wil het ook spelen, maar ik snap er de ballen niet van :o

Die tutorials in de game vind ik niets-zeggend en online is er maar weinig te vinden, al helemaal niet op GoT en op Google valt 't ook tegen als ik deze query gebruik:
gangsters game tutorial -"gangsters 2" -"review" -"preview"
*Officiele site*

Dividend for Starters

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-01 01:07
wasset niet van de Pentium 133-166 tijdperk?

Verwijderd

SonyEricsson schreef op 13 oktober 2002 @ 05:45:
wasset niet van de Pentium 133-166 tijdperk?
jeps, ik vraag me ook af waarom hij een dergelijk gemiddeld spel waar je geen hol van snapt overnieuw gaat installeren, maar dat zal wel aan mij liggen :P

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:23

PromWarMachine

Forsaken Archer

Topicstarter
Verwijderd schreef op 13 oktober 2002 @ 05:47:
[...]

jeps, ik vraag me ook af waarom hij een dergelijk gemiddeld spel waar je geen hol van snapt overnieuw gaat installeren, maar dat zal wel aan mij liggen :P
Ik installeer hem niet opnieuw :P

'k Heb 'm gisteren pas voor 't eerst gehad :o
Copyrighted 1998 staat er op, dus zo oud is 'ie nou ook weer niet ;) Ook StarCraft speel ik nog steeds, dies ouder ;)

Dividend for Starters

Verwijderd

maar starcraft was ook een super spel

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:02
Ik heb hem laatst legaal gekocht, omdat ik 'vroeger' had gehoord dat het wel een leuk spel was, maar met WinXP lukt het niet.
Ook al de speciale XP patch geprobeerd, maar dan zegt ie dat ik een verkeerde XP versie heb. Ik denk dat het ligt aan dat ik de Pro versie heb.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Pagina: 1