Toon posts:

Mail automatisch forwarden op basis van afzender

Pagina: 1
Acties:
  • 132 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Kent iemand een gratis provider die mail kan forwarden op basis van afzender en het liefst ook met webmail werkt?
Ik wil namelijk mail van een bepaald domein / mailadres door laten sturen naar mijn telefoon. Maar als er andere mail dan van dat domein / mailadres verstuurd word aan dat mailadres moet het niet ge-forward worden.

Dit natuurlijk weer het liefst gratis.... 8)

• 4AMD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-01-2022
Kun je doen met bv. TMFweb; als e-mail adres krijg je dan (*=alles):
*@jenaam.tmfweb.nl
Je kunt dan bv. telefoon@jenaam.tmfweb.nl door laten sturen naar je telefoon en de rest niet. www.fastmail.fm biedt ook zoiets.
Maar jij wou één adres en dan naar de afzender van binnenkomende mail kijken om te bepalen of hij wel of niet naar je telefoon gestuurd moet worden: dat kun je zelf doen, als je PC altijd aanstaat en je continue verbinding hebt kun je de software zo instellen dat bij een bepaalde afzender hij een e-mail stuurt (naar je telefoon in dit geval) en anders niet.

Verwijderd

Topicstarter
Helaas, die oplossing met outlook (express) oid gaat bij mij niet op.. Zal echt via webmail moeten... Iemand die een provider kent die dit doet? Het gaat om 1 mailadres, en dan forwarden op basis van afzender.

• defl8te
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-09-2024

defl8te

weetikkût

hoe kan ik ooit een email sturen naar mn telefoon? :D <telnr>@libtel.nl ofzo...?

kvraag me af wat jullie bedoelen... vertel het mij :) ik ben benieuwd :P

Chriet Titulaer is de man

• pietje63
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:32

pietje63

RTFM

uzer schreef op 13 oktober 2002 @ 14:13:
hoe kan ik ooit een email sturen naar mn telefoon? :D <telnr>@libtel.nl ofzo...?

kvraag me af wat jullie bedoelen... vertel het mij :) ik ben benieuwd :P
bij dutchtone:
nr@gsm.wanadoo.nl

De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Bij Lycos kan dat. Tenminste, een half jaartje geleden nog wel. Ze hebben in die tijd die maildienst wel veranderd, dus ik weet niet of het nu nog kan.
http://mail.lycos.nl, gratis. :)

🌞🍃

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb me dus net even aangemeld bij Lycos, maar daar kan je dus wel je mail in mappen sorteren op basis van afzender, maar niet doorsturen. (Wel weer een automatisch antwoord) Dus ik ben er nog niet :(

• QBiT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-06 21:32
Wat jij wilt kan met een gratis abbo van Tiscali en 12move (allebei het zelfde, maarja ;) ) je kunt daarbij ook de webmail gebruiken. in de webmail kan je onder instellingen | filters een aantal filters aan maken. werkt met javascript achtig iets op de server. je kan er van alles mee. mail van een bepaald adres verwijderen, doorsturen enz. is wel handig

Just my two cents.

edit : ik bedenk me in een keer dat die sms service van kpn niet goed samen werkt met dit systeem. Als je dus van die dienst gebruik wilt maken heb je pech :D

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga het zo even proberen. Ik maak gebruik van de e-mail2SMS van dutchtone :)

Verwijderd

Topicstarter
Het werkt helemaal super! _/-\o_
Bedankt voor de medewerking allemaal
Pagina: 1