Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Verwijderd
ik zou gaan voor 256 ddr
hoewel P4 met RDRAM op zijn recht komt
maar heb gelezen dat overclocken een must is voor je dan zou ik toch weer voor de DDR gaan omdat DDR beter te overclocken is en bevat een lagere lancentry dan RDRAM
hoop dat ik jou keuze wat makkelijker hebt gemaakt
hoewel P4 met RDRAM op zijn recht komt
maar heb gelezen dat overclocken een must is voor je dan zou ik toch weer voor de DDR gaan omdat DDR beter te overclocken is en bevat een lagere lancentry dan RDRAM
hoop dat ik jou keuze wat makkelijker hebt gemaakt
Je vergelijkt appels met peren en dan maak je jezelf het altijd veel te moeilijk. Als je 512MB nodig hebt ga je natuurlijk niet voor 256MB. En als je denkt aan 256MB genoeg te hebben, vanwaar de 512MB optie
Oftewel, bekijk je situatie eens goed, wat doe je allemaal met je bak en bepaal hoeveel ram een minimum vereiste is, de volgende stap is ondermeer afhankelijk van je budget, verkrijgbare mobo's (feature's en ook weer prijs) en dan komt het overclocken wel aan bod; wat heb je aan een maximaal getweakte bak als je ram tekort komt. Dat is als een Porsche die halverwege stil komt staan omdat z'n tank leeg is; het gaat wel flitsend snel maar je moet 'm het laatste stuk aanduwen zodat je per saldo langzamer bent.
Wat de verschillen betreft qua overclocken, zie o.a. de Northwood overclock topics ( Het Northwood Overclock resultaten topic (deel 2) ) in DOC, daar staan erg veel ervaringen in over overclocken en welke soorten ram en mobo's daarvoor gebruikt worden, dat moet je wel een goed beeld geven
Wat de verschillen betreft qua overclocken, zie o.a. de Northwood overclock topics ( Het Northwood Overclock resultaten topic (deel 2) ) in DOC, daar staan erg veel ervaringen in over overclocken en welke soorten ram en mobo's daarvoor gebruikt worden, dat moet je wel een goed beeld geven
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Dit topic is gesloten.
![]()