pc's zien elkaar niet meer in netwerk deel 3

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• icecoolsniper
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-08 16:13

icecoolsniper

never run from a sniper!

Topicstarter
Aangezien de search niet werkt post ik dit maar.
Mijn pentium 2 zag mijn pentium 4 tot voorkort wel. Nu ziet ie em opeens niet meer. Ze staan in verbinding met een 8meter lange cross cable. Ze werkten goed todat ik internet delen ingesteld heb. Daarna deed ie het nog 1x maar de volgende keer zag ie em weer niet. Het Internet delen werkt wel goed. Als ik in de netwerkomgeving van mijn pentium 2 kijk staat er allen een computer met de naam pentium 2(hij ziet zichzelf) en een wereldbol met volledig netwerk. Terwijl er eenprinter een een computer met de naam pentium 4 moeten staan. Mijn pentium 4 ziet me pentium 2 nog wel. En de verbinding is ok want spellen kan ik netwerken. IK heb de stekkers er al uitgetrokken, de pc's gereboot. Ik heb een safeway gamers kit pci. Ik heb ook geprobeerd om de instellingen te veranderen maar toen werkte het ook niet meer. Mijn p4 heeft als os win xp professional, me pentium 2 heeft win 98. Wie kan me helpen en goed uitleggen wat er mis is zodat ze elkaar wel zien zodat ik goed bestanden kan overgooien.

http://www.tweakers.net/gallery/58175/sys

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:33

Predator

Suffers from split brain

SH007 in "pc ziet andere netwerk pc niet meer!?!? "

Dat geldt nog steeds
Het is niet de bedoeling van zomaar copy/paste boem nieuw topic te gaan doen als je door een mod op fouten in je topicstart gewezen bent.

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Dit topic is gesloten.