Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Geluids vermindering bij TT-7

Pagina: 1
Acties:

• Looki
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-12-2024

Looki

Als je zoekt dan zul je vinden

Topicstarter
Ik ben met mijn vaders pc bezig geweest.
Pecs:
AMD 1800+
Cooler TT-7

Nu maakt zijn pc altijd een klere herrie en moest nodig een keer worden schoongemaakt, er lag namelijk een hele berg stof in :+ .
Nu heb ik meteen de CPU-cooler schoongemaakt en de Fan-guard verwijderd. en de temp sensor aan de andere kant van de voeding (Fan 180 graden draaien) gemonteerd. En nu is de TT veel stiller en even cool (40 graden :o ).

Dit topic plaats is omdat er meer mensen met een TT-7 of een andere zijn en omdat het probleem volgensmij voornamelijk door de Fan-Guard komt.
Dus een idee voor andere! :)

Iedereen die het wil testen post ff je ervaringen!

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

Verwijderd

tankx scheelt echt!

kep er meteen een paar blauwe ledjes ingestopt BRUUT!

Maar effe over die fan die heb jij nu naar buiten blazen in plaats van op de koper?

• Looki

Looki

Topicstarter
nee ik heb alleen de temp sensor die eerst tegen de voeding aanzat naar de andere kant geplaatst dus nog wel naar het blok koper toe blaazend

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

• SLipEdd
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-06-2022

SLipEdd

hoi

Ik ga ut ff probere >:)
wish me luck 8)

edwindijkstra.nl

• Looki

Looki

Topicstarter
TïáR_PíTä87 schreef op 13 oktober 2002 @ 14:58:
Ik ga ut ff probere >:)
wish me luck 8)
I do :P