Ik weet niet of ik de enige ben, maar ik vind de menuutjes op de frontpage een beetje irritant snel reageren. Dan klik ik een nieuwsitem aan, en dan schuif ik de muiscursor naar de scrollbalk rechts (kheb nog geen wieltje..) om te gaan scrollen, en kom ik over een pop-up menuutje zoals 'Nieuwslinks' en dan blijft die staan ipv. dat ie dan verdwijnt, waardoor ik de tekst niet meer kan lezen. Dan moet ik de muiscursor weer over het artikel heen bewegen voordat het weer verdwijnt.
Of ik ben met nog iets anders bezig (winamp ofzo), waarna ik over de pagina beweeg en erop klik om t.net weer naar de voorgrond te krijgen en dan klik ik nogal vaak op iets uit zo'n menu terwijl ik dat helemaal niet wil.
Ik hoop dat ik een beetje duidelijk heb gemaakt wat ik precies bedoel, waar ik mij een beetje aan begin te ergeren eigenlijk. Graag zou ik zien dat er een kleine vertraging in de menuutjes zou zitten, van een halve seconde ofzo, ik weet niet precies hoelang handig zou zijn, maar in ieder geval wat langer dan dat nu het geval is.
Of ik ben met nog iets anders bezig (winamp ofzo), waarna ik over de pagina beweeg en erop klik om t.net weer naar de voorgrond te krijgen en dan klik ik nogal vaak op iets uit zo'n menu terwijl ik dat helemaal niet wil.
Ik hoop dat ik een beetje duidelijk heb gemaakt wat ik precies bedoel, waar ik mij een beetje aan begin te ergeren eigenlijk. Graag zou ik zien dat er een kleine vertraging in de menuutjes zou zitten, van een halve seconde ofzo, ik weet niet precies hoelang handig zou zijn, maar in ieder geval wat langer dan dat nu het geval is.
Iedereen kan gelijk hebben, allemaal tegelijk. Dat heb je met quantum.