Toon posts:

Medion - Aldi - Optical mouse

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zoals gewoonlijklijk Google & search de eerste kans gegeven, maar geen resente _/-\o_ /relevante info gevonden.

Daarom deze vraag of linkje naar bestaande topic.

Ik zag vandaag bij Aldi een Medion Optical Mouse voor E 27,95. Via allerlij zoekacties lijkt dit een Trust exemplaar te zijn. Maar ik kan nergens reacties of referenties vinden.

Weet iemand of dit een goede koop is of een linkje naar een topic?

• reskobon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-07 21:44
Dat is zeker zo'n Trust muis met een oplader erbij?
Een vriend van me heeft ook zo'n ding maar dan een ouder model. Zijn niet slecht op zich maar ja het blijft Trust he en dat blijft een beetje een B merk :(

Leeg

Verwijderd

M'n pa heeft er 1tje, functioneert op zich prima, al is het aantal DPI bij een Logitech of Microsoft toch een stukkie beter

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik heb hier de Trust versie, en ik vind hem geweldig werken :P

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:02

Exirion

Gadgetfetisjist

MyCom heeft de Dexxa variant (ziet er netjes uit voor het geld) voor 29,95.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Ste7en
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05-2024
Wat ga je er mee doen, ga je gamen? koop dan echt een goeie, moet hoge snelheden aankunnen. Gebruik je m gewoon voor Gotten ofzo? dan zal hij het leuk doen :)

Verwijderd

De aldimuis ligt bij ons op het werk in een safeway doosje voor EUR 29,- :)

Verwijderd

ik heb er 1 bij de lidle gehaald van typhoon optical met een staart voor 12.50.
Ze hadden hier in Tilburg nog een berg liggen na een aantal weken van de aktie.
Werkt ook prima voor het normale werk, echt een prikkie.

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08 20:45
Heb een nieuwe muis nodig (met deze is al een week niet meer te werken, muisknop kapot (links), slepen lukt niet meer, 1x klikken is soms dubbelklik soms niet etc :( ).

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 oktober 2002 @ 22:40:
ik heb er 1 bij de lidle gehaald van typhoon optical met een staart voor 12.50.
Ze hadden hier in Tilburg nog een berg liggen na een aantal weken van de aktie.
Werkt ook prima voor het normale werk, echt een prikkie.
is volgens mij gewoon een ms muis met een andere stiker en kleur.

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
RedHat schreef op 12 oktober 2002 @ 22:43:
Heb een nieuwe muis nodig (met deze is al een week niet meer te werken, muisknop kapot (links), slepen lukt niet meer, 1x klikken is soms dubbelklik soms niet etc :( ).
Dan pak je een oude rommelmuis, een soldeerbout en soldeert de knopjes om. Heb ik ook gedaan met m'n A4Tech wireless ding van 35 guldens.

• Tycho2
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
heb er ook 2, een van trust (heb ik nu ongeveer een jaar) en een van arowana o.i.d, de laatste was vorige week bij het postkantoor in de aanbieding voor 19 euro.
Bevalt prima, je moet je even aanleren om dat ding na gebruik in die lader te zetten en dan heb je nooit last van lege batterijen. Je kunt hem op 2 frequenties laten werken dus tot max 2 van die dingen geeft sowieso geen probleem.
Voor dat geld vind ik het een prima muisje, maar ik game niet veel dus......ligt er waarschijnlijk aan waar je hem voornamelijk voor gebruikt.

• Underground75
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-08 07:20

Verwijderd

Topicstarter
Veel reactie in korte tijd, bedankt iedereen. Voor die E27 ga ik er maar eentje halen, kan ik niet mee op mijn b*k gaan dacht ik.
Zag er trouwens ook nog een Medion-TV-kaart, was teruggebracht. Maar daar waag ik me maar niet (opnieuw) aan.

Verwijderd

Topicstarter
Ste7en schreef op 12 oktober 2002 @ 22:32:
Wat ga je er mee doen, ga je gamen? koop dan echt een goeie, moet hoge snelheden aankunnen. Gebruik je m gewoon voor Gotten ofzo? dan zal hij het leuk doen :)
Nee, ik game niet. Ik begrijp dat ik dan beter meer gald uit kan trekken, bedankt voor de info iig.

Ook de undertaker bedankt, dit was waarschijnlijk de link waarnaar ik zocht. Ik had al eens zoiets voorbij zien komen. Maar via de search Aldi & Medion & optische muis kwam ie er niet uit.

• Underground75
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-08 07:20
No thx
Pagina: 1