Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW
Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
[edit]
waarom heb jij nog de oude enermax kap?
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
Maar is het niet zo dat er vooral een kastje om je voeding zit tegen straling e.d. (nee niet radiactief).
Zou je zo op langer termijn geen problemen kunnen van kunnen krijgen?
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
jawel, ik heb er nu nog geen goeie pics van, maar ik heb een cube, en die voeding ligt onderin (achter een raam in de zijkant van m'n case)zeer stoer windowtje, en nog functioneel gemod ook! kun je m wel goed zien dat raam?
ik draai al bijna een jaar zo; geen enkel probleem tot nu toeuhm volgensmij zat die 2de fan met nut daar geplaatst.. maareh geinig..
waarom heb jij nog de oude enermax kap?
waarschijnlijk omdat ie al 1.5 jaar oud is ofzo
is al behoorlijk gemod; zit watercooling op cpu,chipset en gf4, lcdtje, 3 windows, ccfl's (zijn nu beide kaduukdroog knopje op achter Zijn van die kleine dingen die iets echt vet maken . Zit er leuk uit, ga je verder je kast ook modden?
Hero -> het draait al ong. een jaar zo; het gat bovenin zat er al; dat maakt niet zoveel uit of daar nu een fan of een stukje plexi inzit ... en dat rooster voorin maakt volgens mij ook niet zoveel uit
[edit]
toch nog maar een paar pics ...
zo stond ie er vanmiddag bij

Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW
Wat voor raamrubber heb je in die voeding gebruikt, ziet er strak uit
magoed, zeer goeie mod dude! (ledfannetje misschien?)
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
FanFXL schreef op 12 oktober 2002 @ 23:59:
dammit... 404 enzo..(moet nog een keer posten)
magoed, zeer goeie mod dude! (ledfannetje misschien?)
en gok dat ie wc heeft voor onderandere de stilte ;-)
Maar vette kast dude
gok op zelf gemaakt
Hoezo zeg jij fanWeezer-DC schreef op 13 oktober 2002 @ 00:54:
[...]
Fan![]()
,
en gok dat ie wc heeft voor onderandere de stilte ;-)
Maar vette kast dude, zelf gemaakt of zo gekocht,
gok op zelf gemaakt
Hij heeft toch een fan in z'n CPU, en in een WC circuit zit toch altijd een radiator, die warmte afvoert m.b.v. fans??
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Djoeba: er zit nog een fan in; ik heb er nu even geen sensor inhangen; maar ik dacht dat psu ergens tussen 30 en 40 graden zit
dawuss: dit is een Yeong Yang Cube (YYB0221); het enige probleem is dat er lastig aan te komen is in nl.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Vind de vorm wat minder en de rand is te dik, maar het idee is wel goed
[ Voor 0% gewijzigd door DjGeRo op 13-10-2002 21:50 . Reden: typo ]