Ik was de laatste tijd niet erg tevreden over de performance van m'n poetertje in 3D games. Het beeld liep (zelfs nadat ik een Asus V6800 in gestopt had) gewoon schokkerig. En het gekke was: in 3DMark 2000 liep hij wel goed en haalde ik ook een goede score. Ik dacht: zou het dan toch met de geluidskaart te maken hebben? Nu heb ik er voor de gein es een SB PCI 128 in geprikt en wat blijkt? M'n framerates in spellen zijn met 20-30 FPS toegenomen!
Dit moet dus aan de geluidskaart en/of de drivers liggen... Ik heb een Terratec XLerate Pro met de laatste drivers van Aureal. Terratec drivers werken ook niet goed. M'n moederbord is een Asus K7V, met een VIA KX133 chipset.
Kan het zijn dat mijn moederbord en geluidskaart niet goed samenwerken? Heeft iemand hier weleens van gehoord?
Dit moet dus aan de geluidskaart en/of de drivers liggen... Ik heb een Terratec XLerate Pro met de laatste drivers van Aureal. Terratec drivers werken ook niet goed. M'n moederbord is een Asus K7V, met een VIA KX133 chipset.
Kan het zijn dat mijn moederbord en geluidskaart niet goed samenwerken? Heeft iemand hier weleens van gehoord?