Toon posts:

Speakerset gamecube

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag een speakerset voor mijn gamecube aanschaffen. Deze heb ik bij Dixons gezien.

Maar omdat ik ook regelmatig films kijk, dacht ik aan een 5.1 setje met aparte receiver, aangezien ik geen stereo heb. Ik denk dat je die speakerset bij Dixons rechtstreeks op de cube aansluit. De speakers geven dus geen geluid als je alleen de tv aanhebt.

Ik zag in de pricewatch deze speakerset: Logitech Z-640 5.1 50 Watts. Ik heb niet zo veel verstand van 5.1 speakersets. Misschien dat jullie een ander goed alternatief weten?
Mijn budget is ongeveer €100,-.

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-02 09:38

PnD

like in Pinda ^_^

keb de z-560, is 4.1 en iets luidruchtiger als die.
maar keb over de z640 ook alleen maar goede dingen gehoord.
beter als de inspire 5300 iig.

Kopen dus :)

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

la, die logitech schijnt behoorlijk goed te zijn

zelf heb ik een inspire digitel 5700, die ik gebruik voor mn xdoos, tv, pc en binnenkoort ook spelkubus :)

en die bevalt me ook best, hoor, maar is duurder
maar die logitech is ok :)
btw, dat icon.... :)
is dat serieus?
:)
nofi, hoor.

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-02 09:04

JT

VETAK y0

Um.....dacht je nou echt dat je voor 100 euro er ook een Dolby Digital / DTS decoder bij hebt ? :D :D :D :+ Dan kom je op ongeveer 400 euro voor de Logitech Z680, maar dan heb je wel een van de betere setjes, zo ongeveer de beste. Maar een decoder + speakers kan je vergeten voor 100 pleuro

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

JT schreef op 12 oktober 2002 @ 20:38:
Um.....dacht je nou echt dat je voor 100 euro er ook een Dolby Digital / DTS decoder bij hebt ? :D :D :D :+ Dan kom je op ongeveer 400 euro voor de Logitech Z680, maar dan heb je wel een van de betere setjes, zo ongeveer de beste. Maar een decoder + speakers kan je vergeten voor 100 pleuro
ja, met DTS en digital en prologic dan wordt t idd niet goedkoop
(btw --> vervelend dat veel nieuwe dvds EX nodig hebben :( )

Alone at last
Just nostalgia and I

Verwijderd

Topicstarter
En hoe sluit je die dan op je tv aan? Via scart ofzo of via de audio ingangen (keb alleen wit en geel, dus mono). Ben een echte audio noob.

En ik krijg de laatste tijd steeds meer commentaar op mijn icon.

Verwijderd

Topicstarter
JT schreef op 12 oktober 2002 @ 20:38:
Ja weet ik veel. Ik heb er niet zo veel verstand van. Daarom vraag ik jullie advies.

Verwijderd

Via de tv kan je dat zo wie zo vergeten :) Want Dolby Digital wordt niet uitgezonden via gewone TV, alleen Dolby Pro Logic, Dolby Digital werkt ook alleen via een digitale/optische kabel.

DD is ook meer voor DVD, kan je beter een Home Cinema Set kopen :)

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Verwijderd schreef op 12 oktober 2002 @ 20:41:
En hoe sluit je die dan op je tv aan? Via scart ofzo of via de audio ingangen (keb alleen wit en geel, dus mono). Ben een echte audio noob.

En ik krijg de laatste tijd steeds meer commentaar op mijn icon.
oh, sorry, over je icon, kwil je neit beledigen, maar kvroeg me af of t serieus was, maarja

maar je kubus heeft volgend mij 2 uitgangen

bij mijn set heb ik gekregen --> coaxkabel, digital din kabel, optical cable en dubbel analoogs kabel

en de kubus sluit je dus met 2 uitgangen aan op mijn set via 2 ingangen en dan kan je prologic geluid hebben :)
zoiets ?
dacht ik, hoor, van anologe uit en ingangen een dolby signaal krijgen, daar heb ik ook geen kaas van gegeten :)

Alone at last
Just nostalgia and I

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-02 09:38

PnD

like in Pinda ^_^

dan kunnen we dus wel concluderen dat je voor 100 euro niet ver komt :)
ff sparen duz

Verwijderd

Topicstarter
Ok forget die 5.1 set dan maar. Dan ga ik voor een soundsystem die je direct op de cube aansluit. Zoiets dus: http://www.chipsworld.co.uk/detProd.asp?ProductCode=1936.

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Verwijderd schreef op 12 oktober 2002 @ 20:53:
Ok forget die 5.1 set dan maar. Dan ga ik voor een soundsystem die je direct op de cube aansluit. Zoiets dus: http://www.chipsworld.co.uk/detProd.asp?ProductCode=1936.
mhmm.. die set lijkt me niet zo vet
en je moet sowieso eerst t beluisteren dus
ik zou als ik jou was gewoon even wat sets gaan beluisteren :)

btw, creative heeft pas een paar console-sets uitgebracht, misschien de moeite waard..

Alone at last
Just nostalgia and I

Verwijderd

Topicstarter
Ok thnx.

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Als je een setje met Dolby ProLogic 2 gevonden hebt, laat het me weten. Met DPL2 krijg je namelijk het mooiste effect uit je GC, maar NIEMAND hier of waar dan ook weet welke Creative/Logitech/etc setjes DPL2 ondersteunen. Ben ERG geinteresseerd, als je iets gevonden hebt.

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of dit een beetje een goede set is. Er staat geen specs bij. Het ondersteunt in ieder geval geen Dolby Prologic 2. D'r zitten wel 4 boxen bij.

http://www.bartsmit.com/w...d=&page=1&productid=46506

Is ie beter dan deze?

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:03

jasjenl

Liab A Tymo

Tja, als je een soundsetje voor de Gamecube gaat kopen, zou ik toch als minimale eis DPL 2 ondersteuning stellen, aangezien dat juist met de cube erg leuk moet klinken. Maar gezien de setjes waar je hier naar kijkt, vrees ik dat dat een beetje buiten je budget zal liggen..

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-02 19:00

@r!k

It is I, Leclerq

waar sluit je die speakerset dan op aan bij je gamecube, die van mij heeft alleen analoge av uitgang, een digitale av uitgang en een ingang voor de voeding, ik kan geen digital out ontdekken

Een hele rij microsoft certificeringen.

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

ErikH schreef op 13 oktober 2002 @ 19:05:
waar sluit je die speakerset dan op aan bij je gamecube, die van mij heeft alleen analoge av uitgang, een digitale av uitgang en een ingang voor de voeding, ik kan geen digital out ontdekken
er zit geen digital out op voor zover ik weet

en ik dacht dat er 2 analoge uitgangen waren btw, maarja :)
ik heb er nog geen, maar ik dnek em wel te kunnen aansluiten op mn setje

Alone at last
Just nostalgia and I

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-02 20:25
ik zie de laatste tijd wel 5.1 setjes met digitale ingang (ac3decoder) bij aldi en lidl, voor minder dan 200 euro, houd dat dus even in de gaten, sluit anders je gamecube gewoon aan op je stereoinstallatie

• Christoph
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Me huisgenoot heeft die je in de dixon's kan halen, niet doen , niet bepaald goed geluid
Pagina: 1