autostart icq en winamp

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Topicstarter
hoe schakel ik ook al weer het automatisch opstarten van ICQ 2000a en van winamp 2.62 uit? (niet in programma`s opstarten)

Bedankt,

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlaSauS
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-09 09:56
in je register de volgende sleutels bekijken,

Start -> Uitvoeren... -> "regedit"
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run
en:
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\RunServices

verwijder de verwijzingen naar de betreffende programma's door de sleutel te selecteren en te verwijderen (del)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

Start > Uitvoern > msconifg > Opstarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bombadil
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Topicstarter
aha dat reg gedoe moet ik inderdaad eens proberen.
Voor ICQ is ut gewoon een vakje ergens afvinken maar ken ut niet vinden!:(

weltrusten,

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou nou.... moet het weer zo moeilijk :)

icq: Ga naar je preferences en naar optie connections. Daar kun je bij Launch het automatisch opstarten uitzetten. (Als dit niet wil zou ik je icq op advanced mode zetten)

winamp: Volgens mij moet je via de systray gewoon die client kunnen disablen, door er met je rechtermuisknop op te klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bombadil
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Topicstarter
ja in winamp pak je door in de systray hem uit te schakelen, maar dat wil ik helemaal niet doen; het moet gewoon nooit automatisch opstarten.

Dat van ICQ was precies wat ik wilde weten (kon het gezien het tijdstip het zelf ff niet vinden)
iig bedankt,

nu winamp nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klont
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-07-2021

Klont

Destroyer of words

Da's zeker de Winamp Agent?
Die kun je uitzetten ergens in Prefs, 'Use Winamp Agent' moet uit dan.
Pagina: 1