[MAC OSX] favorieten directory ie5 ??

Pagina: 1
Acties:

• Wild pigeon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-03 17:43
[daarnet is er iets fout gegaan dus bij deze nog een poging]
Ik heb sinds kort een Apple iBook met mac OSX (mac osx bevalt zeer goed!)

Maar nu wil ik graag een backupje draaien en dan ook mijn favorieten opslaan... maar ik kan nergens een directory vinden waaruit ik ze kan kopieren (bij win 98 kon je gewoon naar c:windows/favorieten gaan maar zo simpel lijkt het niet te liggen bij mac osx ?)

PS: Ik heb de search gebruikt (de search van GOT, MS en de help van IE5) maar ik kon niks vinden.

• Uitvreter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:14

Uitvreter

Eet niet thuis vanavond

Die staan in de homedirectory van de gebruiker, dan naar de map Library, Preferences, Explorer. Het bestand heet Favorites.html

May clinging breasts always come to your aid in the kitchen!

• TimmeStein
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-05 14:22

TimmeStein

Slopen is ook een kunst

cool, je ander post heeft -1 replies :P

maar daar staan ze dus, die favorits

Het maakt niet niet uit of het rechts of het links is, maar TimmeStein weet precies wat de Jinx is !

Verwijderd

Andere browsers (Chimera en OmniWeb) plaatsen hun "bookmarks" in home/Library/Application Support/ en zo hoort het ook :)

• Wild pigeon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-03 17:43
Hartelijk bedankt allemaal! Nu ik die map preferences zie staan bij mij als gebruiker, lijkt het mij eigenlijk veel logischer om die hele map te kopieren en als ik dan een clean install zou doen dat ik dan gewoon die gehele map terug kopieer... is dit mogelijk ? of zitten er hier en daar dan nog ogen aan dat er dingen fout kunnen gaan lopen

edit:
Beter nog, kan ik gewoon alle mappen van een user backuppen en die terug zetten zonder problemen bij een clean install ?

[ Voor 0% gewijzigd door Wild pigeon op 13-10-2002 14:08 . Reden: toen hij wakker werd en zich nog meer bedacht ]

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-05 16:24

chem

Reist de wereld rond

Alle mappen kan je op zich meenemen, maar zorg ervoor dat je wel de juiste rechten, owner etc. meeneemt. Check de params van een tarball.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Pagina: 1