Toon posts:

Zoek een laptopkeybord achtig keybord

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

Wat ik zo rulant vind aan laptops zijn de toetsenborden, nu vroeg ik me af of er toevallig ook dat soort toetsenborden voor gewone pc's bestaan...

Dus zeg maar toetsenborden met van die relaxte toetsen die je nauwelijks hoort etc

B) B) B)

Doei

• Tsuru
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Tsuru

Sim Warrior

Pricewatch?

Bally Jerry pranged his kite right in the how's your father. Hairy Blighter dicky-birdied, feathered back on his sammy, took a waspy, flipped over on his Betty Harper's and caught his can in the bertie!

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:34

LopeZ

Too much is never enough

Titel change :)

Hou de reacties ook even normaal aub

• Ste7en
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05-2024
ja waar zoek jeo p pricewatch dan op? "toetsenbord-die-klinkt-als-een-laptop-toetsenbord" ?

• Tsuru
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Tsuru

Sim Warrior

Ste7en schreef op 12 oktober 2002 @ 21:18:
ja waar zoek jeo p pricewatch dan op? "toetsenbord-die-klinkt-als-een-laptop-toetsenbord" ?
Of je gaat eens naar een winkel en je vraag naar een stil keyboard. Sim-pel.

Bally Jerry pranged his kite right in the how's your father. Hairy Blighter dicky-birdied, feathered back on his sammy, took a waspy, flipped over on his Betty Harper's and caught his can in the bertie!

• Super_ik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:02

Super_ik

haklust!

k hep zo'n ding liggen, maar k gebruik m echt helemaal nooit
kep ff gezocht naar t merk, maar da staat er nie op :x

kweenie waar je woont, maar anders kun je m wel overnemen

8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek

Verwijderd

mjah... ik had laatst toevallig een keyboard van safeway (tegenwoordig sweex) in mijn handen, die kwam wel erg dicht in de buurt... :P geruisloos, lekker zachte toetsaanslag... perfect dingetje.. :9~ sweex schijnt ze alleen niet meer te maken (sinds kort).. :/
edit:
vreemd.. in de laatste catalogus van sweex staan ze nog wel en op de website niet... :?

Verwijderd

volgens mij zijn die HP toetsenbordjes behoorlijk compact

Verwijderd

Heb hier een Mitsubishi keybord... Toevallig op een pc-beurs gekocht voor 5 piek...
typt bijna lekkerder dan een laptop! Vooral omdat die de normale maat heeft voor een gewoon keyboard. Anders als je persé zo'n kleintje wilt, moet je ff op zoek naar de z.g. hackers' keyboardjes!
Die zijn ook redelijk goed verkrijgbaar, zelfs met office en internet functie toetsen! *D

• Tha_Wrecka
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-07-2021
Bij laptops hebben Toshiba's de beste stilste fijnste keyboards.. dat is gewoon een feit, maja die zullen vast nix hebben voor de pc. Cherry keyboards schijnen ook bijna geen geluid te maken en een lichte aanslag te hebben.. misschien is dat wat?
Pagina: 1