Ik wil een nieuwe console aanschaffen, ik twijfel tussen de xbox en de ps2. Voor alle twee de console's zijn leuke games te krijgen, maar ik zou ook graag Divxjes afspelen van een samba share op mijn server. Volgens mij zijn zowel de ps2 als de xbox krachtig genoeg om divx af te spelen en zijn ze allebei uitbreidbaar met netwerk kaart toch? maar dan weet ik dat er voor de xbox nog geen echt OS te krijgen is en voor de ps2 zou een linux distro (waarmee ik dus eth0 zou kunne configen en een samba share kunne mounten en zo met xine ofzo de divx afspelen?) te krijgen zijn maar daar vind ik niet veel over (alleen in japan te krijgen?).
Kan de xbox geen fatsoenlijk OS draaien als Windows of een UNIX cloon? Ik ken het xbox project wel helaas moet ik hem dan laten modden maar dat wil ik niet. Heeft iemand tips, of liever nog, kan iemand mij vertellen of de ps2 divx's kan afspelen met die linux distro??
Kan de xbox geen fatsoenlijk OS draaien als Windows of een UNIX cloon? Ik ken het xbox project wel helaas moet ik hem dan laten modden maar dat wil ik niet. Heeft iemand tips, of liever nog, kan iemand mij vertellen of de ps2 divx's kan afspelen met die linux distro??