Toon posts:

Datalimiet bij MxStream/KPNAdsl

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoorde vandaag dat KPN vanaf 1 januari een datalimiet gaat invoeren voor hun adsl diensten en dat bijvoorbeeld voor elke gig meer je bij moet betalen. Weet iemand hier al wat meer vanaf?
Het lijkt me namelijk een redelijk naaistreek van KPN en dan ben ik wel van plan om over te stappen op een andere aanbieder. >:)

Mocht iemand benieuwd zijn hoe ik dit weet, de vriend van de zus van een vriend van mij die had gesprekken gehad met MxStream/KPNAdsl voor Solcon.... (duidelijk hè!? ;))

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:51

JvS

Ik heb hem zelf ook

klok klepel enzo.. De kpn doet helemaal niets met datalimieten. De enigen die dat doen zijn de providers en die gebruiken gewoon fup.

Daarnaast doen ze dat onafhankelijk van elkaar en heb je alleen met adsl lite een echte limiet.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Alleen bij de lite abo's, maar dat wisten ze al toen ze eraan begonnen voor de gewone gebruiker iig geen verschil :)

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-08 11:51
Ik zat al te denken om Eweka of Cistron te nemen , alleen zag ik dat Bv
Cistron een data limiet heeft van 20 gig voor het lite pakket .
En aangezien ik net een eigen huis heb gekocht kan ik me geen
Maxx abbo veroorloven :(

Ps: hoe zit het eigenlijk met de nieuwgroepen van deze twee ?
En dan bedoel ik natuurlijk de Binaries >:)

• certefied
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-07 22:25
Aleen de provider stelt een datalimiet in.
Kpn heeft hier niets mee te maken.

Verwijderd

Topicstarter
JvS schreef op 12 oktober 2002 @ 19:49:
klok klepel enzo.. De kpn doet helemaal niets met datalimieten. De enigen die dat doen zijn de providers en die gebruiken gewoon fup.

Daarnaast doen ze dat onafhankelijk van elkaar en heb je alleen met adsl lite een echte limiet.
Ik heb 't hier niet over fup's enzo, maar over een andere indeling van de abbo's. Ik citeer nog ff m'n conversatie:
16:57 -Bron- zegt
maar wist jij al dat mxstream binnenkort (1 januari) datalimieten gaat stellen ?
16:57 Scripter zegt
Neuh, hoezo?
16:58 -Bron- zegt
hoorde ik van vriend van mijn zus (werkt bij solcon), die verkopen nu adsl via mxstream, bbned en babyxl (alle 3!) en die zei dat mxstream vanaf 1 januari geld gaat vragen als je meer dan 2gig p/m download ofzo
16:58 -Bron- zegt
daarom krijgen wij ook BBned
16:58 Scripter zegt
Haha, dikke lul!
16:59 Scripter zegt
nog helemaal niets van gehoord en moeten ze ook niet flikken ook!
16:59 -Bron- zegt
nou, volgens hem is het echt waar, hij heeft namelijk zelf gesprekken gehad met mxstream, en die zeiden dat al vast tegen hem, zodat ze de tarieven daar op aan kunnen passen
Lijkt me toch wel redelijke serieuse shit :(

Maarja, we zullen zien...

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Sowieso van een vriend van de zus van je vriend is niet de betrouwbaarste bron.
En het datalimiet is alleen voor lite abo's en niet voor de gewone abo's.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:18
Ten eerste; de KPN heeft niets te maken met de datalimieten. Dat regelt de ISP.

Ten tweede, dit is zoo vaag, en waarschijnlijk klopt er niets van. Wel zou kunnen dat Solcon bijvoorbeeld een datalimiet gaat invoeren. Maar das nou niet echt van wat je zegt "belangrijk"...nouja, niet met de info die je nu hebt :+

Slotje dus :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.