Er is een mogelijk heid om een qeuqe line tv neer te zetten maar als ik dat doe staat er dat er een soort area voor nodig is.. maar ik kan zo een area nergens vinden
weet iemand hoe ik dat moet maken? thx
schijnt dat de cheats van Rollercoaster Tycoon ook hier werkenVerwijderd schreef op 12 oktober 2002 @ 22:05:
op ene hoekpunt wil die ze neer zetteneigen ervaring..
offtopic:
iemand al cheats oid
Verwijderd
jah maar dat zijn van die cheats dat je een naam kan veranderen zodat dat mannetje foto's gaat maken ofzo.Crash-Override schreef op 13 oktober 2002 @ 11:01:
[...]
schijnt dat de cheats van Rollercoaster Tycoon ook hier werken
In het RCT2 topic in Spielerij - Games en Discussie staat ergens een link naar een trainer....
maar die schijnt ervoor te zorgen dat je game crashedVerwijderd schreef op 13 oktober 2002 @ 18:27:
[...]
jah maar dat zijn van die cheats dat je een naam kan veranderen zodat dat mannetje foto's gaat maken ofzo.
In het RCT2 topic in Spielerij - Games en Discussie staat ergens een link naar een trainer....
dus ik denk dat je dan nog ff zult moeten wachten op een werkende
Verwijderd
http://gameguru.box.sk/cheat.php3?cheat=5945Crash-Override schreef op 13 oktober 2002 @ 18:40:
[...]
maar die schijnt ervoor te zorgen dat je game crashed
dus ik denk dat je dan nog ff zult moeten wachten op een werkende
die dus?
in 2 doen ze dat uit zichzelfVerwijderd schreef op 13 oktober 2002 @ 18:27:
[...]
jah maar dat zijn van die cheats dat je een naam kan veranderen zodat dat mannetje foto's gaat maken ofzo.
Pagina: 1