Toon posts:

serieuze klacht luna!!!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[rml][ HK] Klacht ivm machts misbruik[/rml]

tjesus, hoezo asociaal?
Omdat jullie de topics zomaar open en dicht kunnen doen heb ik geen recht ven spreken??
Tjesus, beetje triest imo!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dude, het was een geintje...

Hoe je zoiets uberhaupt als flame kan zien vraag ik me af?

Oh ja, als je je verbolgen voelt, omdat jij wel een mail kreeg, zal ik mezelf er ook een sturen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

wat wil je nou man?

wraak omdat je een mailtje hebt gehad over een verzoek niet te gaan zitten trollen in een scootertopic?

dit lijkt er in de verste verte niet eens op.

IK vind het echt zwaar kinderachtig, en ik kan het niet eens serieus nemen.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 12 oktober 2002 @ 18:58:
Dude, het was een geintje...

Hoe je zoiets uberhaupt als flame kan zien vraag ik me af?
"Scooter zuigen :X" is een flame, daar krijg ik tenminste een mail van :(

en als jij roept "NEE MIJN MOEDER |:(" tegen thetallguy is het wel normaal?
Verwijderd schreef op 12 oktober 2002 @ 18:58:

Oh ja, als je je verbolgen voelt, omdat jij wel een mail kreeg, zal ik mezelf er ook een sturen :)
dat klinkt al beter :P
LuNaTiC schreef op 12 oktober 2002 @ 18:58:
wat wil je nou man?

IK vind het echt zwaar kinderachtig, en ik kan het niet eens serieus nemen.
Wat ik wil? Dat jullie je ook gewoon serieus gedragen, en niet omdat jullie toevallig modje zijn WEL mogen flamen, regels zijn er toch ook voor jullie?
Of is dat weer iets nieuws? Modjes mogen WEL flamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thetallguy
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Duuuuuuuuuude, het was een geintjeee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 oktober 2002 @ 18:59:
[...]

"Scooter zuigen :X" is een flame, daar krijg ik tenminste een mail van :(

en als jij roept "NEE MIJN MOEDER |:(" tegen thetallguy is het wel normaal?

Nee, dat is een troll... Kan een discussie helemaal offtopic trekken.. Mijn opmerking was alleen tegen Thetallguy, die er van wist en het was grappig bedoeld...

Maar goed: Durden, check je mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjev
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
Ja.. en als een LA-topic van je gesloten wordt dan open je er nog maar eentje :?
Het moge duidelijk zijn dat het niet serieus en als een onderonsje bedoeld was.. Als je daar problemen mee hebt, dan neem je toch lekker contact op met bemiddelaar@tweakers.net :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Verwijderd schreef op 12 oktober 2002 @ 18:59:

[...]

Maar goed: Durden, check je mail.
_/-\o_ LOL _/-\o_

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

hallo, die 2 zijn echt geen onbekenden van elkaar hoor, lijkt me nogal logisch. Denk je dat als ik een willekeurig modje een beetje 'flamerig'/grappig aanspreek, dat ik mezelf meteen een waarschuwing moet geven ofzo?

Je hebt alleen maar een VERZOEK via de mail gekregen omdat je een troll neerzette in een scootertopic, terwijl die mensen dat niet willen (en dat was ook verzoek van de mod daar).

Probeer je nu wraak ofzo te nemen, of ben je boos om dat mailtje ofzo :? ik snap je probleem niet.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

AAAAAAAARGH HET WAS GEEN FLAME!

het komt er niet eens in de buurt van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Waar mensen zich druk om kunnen maken zeg :Z

Er is toch helemaal niks aan de hand :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
LuNaTiC schreef op 12 oktober 2002 @ 19:01:
hallo, die 2 zijn echt geen onbekenden van elkaar hoor, lijkt me nogal logisch. Denk je dat als ik een willekeurig modje een beetje 'flamerig'/grappig aanspreek, dat ik mezelf meteen een waarschuwing moet geven ofzo?

Je hebt alleen maar een VERZOEK via de mail gekregen omdat je een troll neerzette in een scootertopic, terwijl die mensen dat niet willen (en dat was ook verzoek van de mod daar).

Probeer je nu wraak ofzo te nemen, of ben je boos om dat mailtje ofzo :? ik snap je probleem niet.
Ik probeer helemaal geen wraak ofzo te nemen, ken die Durden helemaal niet, en TheTallGuy alleen van sommige replies...

Maar ik vind het dus wel oneerlijk dat jullie vrolijk neerzetten wat jullie willen, en als ik in LA een topic daarover open botaf dichtgegooid wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

LuNaTiC schreef op 12 oktober 2002 @ 19:01:
AAAAAAAARGH HET WAS GEEN FLAME!

het komt er niet eens in de buurt van!

Idd.
Das een standaard opmerking in deze maatschappij, zeer geaccepteerd alhoewel ie meestal flauw bedoelt is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 00:48

JvS

Ik heb hem zelf ook

Wat een extreme kansloosheid.

Ga maar op straat gillen :O

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

ja het komt echt over als een klein kind dat van zn moeder geen lolly krijgt, en de buurjongen wel.

Hij wel en waarom niet.

Wat probeer je nou te bereiken :? Gerechtigheid :?

ik weet niet hoor, maar niemand heeft verder wat gedaan wat niet mag van de policy.

dus het slaat helemaal nergens op. Je zit gewoon te wachten op iets wat je aan de kaak kan stellen omdat je pissed bent om een mailtje wat nergens over gaat.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.