Toon posts:

Actiontec Wireless minder dan 10 m!!

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Sinds vanmiddag eigenaar van Actiontec Accesspoint en PCMCIA nic. Ik haal, met open zicht, gewoon in huis, max. 10 meter. De trap oplopen, ook ongeveer 10 meter van AP, is er al helemaal niet bij. Het zou 100 m. in huis moeten zijn volgens de beschrijving, ik snap dat je dat toch nooit haalt, maar 10% van de bewering vind ik onacceptabel. Doe ik iets fout of is dit gewoon??

Graag ieders mening!! (als die enigszins zinnig is).... B)

• Kjev
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
Hmm.. ik heb (gok ik :+) dezelfde Actiontec access point en PCMCIA-kaartje, en ik heb redelijk/goed bereik over 10 meter door 2 betonnen muren heen. Het lijkt me dan toch dat er iets niet goed zit - als je iemand kent die wireless-spullen heeft kun je misschien even testen door het kaartje om te ruilen. Anders misschien toch maar even terug ;).

Verwijderd

Topicstarter
En meer dan 10 m??

• ShadowrunR
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-04 18:19
Volgens mij klopt er iets niet. Ik zou er mee terug naar de winkel gaan. Weet je direct of het een fabrieksfout is, of gewoon een slecht merk. Want moest dit normaal zijn... :|

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:16
10m is wel erg weinig.. Ik heb hier AP op zolder, en kan tot achterin de tuin internetten. (meter of 20, maar da's dan incl muren enz :) )

Heb je niet apparatuur wat stoort in je omgeving? Probeer eens bij een vriend? (andere lokatie dus)

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:12

aKra

Intentionally left blank.

Hints:

Niet bij de TV...

Niet bij een draadloze telefoon...

Zeker niet bij een magnetron...

En dan verder zou hij gewoon in open zicht makkelijk 100m kunnen halen, zet hem ergens op het balkon of gewoon met ramen open en ga eens buiten lopen...

Of bij een vriend thuis testen...

Intentionally left blank.

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik allemaal gedaan, blijft gewoon waardeloos. Morgen terug naar de winkel. Is actiontec slecht, kan ik beter een ander merk proberen te ritselen? Als het wat meer kost, jammer dan, het moet gewoon goed werken, zeker 30 m!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Verwijderd schreef op 13 oktober 2002 @ 23:43:
Heb ik allemaal gedaan, blijft gewoon waardeloos. Morgen terug naar de winkel. Is actiontec slecht, kan ik beter een ander merk proberen te ritselen? Als het wat meer kost, jammer dan, het moet gewoon goed werken, zeker 30 m!
koop dan meteen intel.
op de FP hefet een tijdje geleden een test gestaan qua signaalsterkte. Intel, 3com en cisco zijn qua signaal bijna 4x zo sterk als elk B merk (edimax enzo)

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• JaP.NeT
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:44
Ik ben al 1,5 jaar eigenaar van het Actiontec WLAN Accespoint, en tot nu toe heeft het ding me nog nooit in de steek gelaten. Perfect bereik, zelfs 3 huizen verderop heb ik nog 2 streepjes (Centrino wlan) en achterin de tuin nog 3. Het accespoint staat op de eerste verdieping. Ik heb em gekocht omdat hij in de Computer Totaal toen als best getest was, ook qua bereik. Heb r nog steeds geen spijt van.

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-05 16:08

Korakal

Up up up!

Fijn dat je zo happy bent met je AP, maar ik denk niet dat het nodig is om daarvoor een topic van 2 jaar oud te kicken ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.