Ik was van plan een TEAC Powermax 2000 speakersetje aan te schaffen. Ik heb een paar reviews gelezen en het schijnt een redelijk goed presterend 5.1 setje te zijn met DD/AC3 decoder (hoewel ik de decoder en t 5e kanaal niet perse nodig heb, zijn ze wel mooi meegenomen). Bovendien vind ik m r extreem strak uitzien en is ie niet zo duur als andere high-end 5.1 speakersetjes.
Helaas las ik ook het volgende bij Digit-Life http://www.digit-life.com/articles/teac2000/index.html :
"lack of multichannel analog-in or digital-in limits a sphere of application of this set as a computer acoustic system".
Het gaat over de volgende aansluitingen:
- analog-in (stereo RCA) for stereo devices
- 2 digital-ins: coax (RCA) and optical
Er zijn op de achterkant de volgende aansluitingen te zien:
- 2 naar wat lijkt RCA aansluitingen gelabelled 'Left' en 'Right'
- 1 coax en 1 optical in
Nu weet ik niet wat ik hier precies van moet denken. En dan doel ik op de "RCA" aansluitingen. Zijn het nu 2 RCA aansluitingen bedoeld voor front en rear, zodat ie netjes eax en a3d kan weergeven, (na te zijn doorgelust via de 3 (front, rear, center) uitgangen van mijn Terratec Sixpack 5.1 )? Of zijn het tulp ingangen: 1 linksvoor en 1 linksachter? Iemand een duidelijke conclusie? Gaan de games goed werken of moet ik toch uitzien naar een ander setje?
Helaas las ik ook het volgende bij Digit-Life http://www.digit-life.com/articles/teac2000/index.html :
"lack of multichannel analog-in or digital-in limits a sphere of application of this set as a computer acoustic system".
Het gaat over de volgende aansluitingen:
- analog-in (stereo RCA) for stereo devices
- 2 digital-ins: coax (RCA) and optical
Er zijn op de achterkant de volgende aansluitingen te zien:
- 2 naar wat lijkt RCA aansluitingen gelabelled 'Left' en 'Right'
- 1 coax en 1 optical in
Nu weet ik niet wat ik hier precies van moet denken. En dan doel ik op de "RCA" aansluitingen. Zijn het nu 2 RCA aansluitingen bedoeld voor front en rear, zodat ie netjes eax en a3d kan weergeven, (na te zijn doorgelust via de 3 (front, rear, center) uitgangen van mijn Terratec Sixpack 5.1 )? Of zijn het tulp ingangen: 1 linksvoor en 1 linksachter? Iemand een duidelijke conclusie? Gaan de games goed werken of moet ik toch uitzien naar een ander setje?