• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14
Ik heb 4 O2-ondernemersabonnementen aangevraagd met 4 Nokia 6510's. (legaal want ik ben met 3 anderen mede-eigenaar van een klein webbedrijfje)

Ik moest normaal totaal 20 euro per maand betalen voor de abonementen en 49 euro per gsm. (totaal: 240 + 196 = 436 euro)

Ik werd vorige week opgebeld dat ze een betere deal voor me hadden.
Ik krijg 10 simkaarten thuis en betaal dus 50 euro per maand totaal aan abonnementskosten. Na 2 maand krijg ik (12 x 30 euro) 360 euro op mijn rekening (soort cashdeal dus) en de gsm's zijn gratis. Ze zeiden dat ik de 6 simkaarten die ik niet gebruik, als reserve kan gebruiken.

Dus met de deal die ze willen sluiten, betaal ik in totaal maar 240 euro voor 4 Nokia 6510's!

Ik heb ingestemd met de deal, maar ben er eigenlijk niet zo zeker van. Heeft iemand ervaring met de terugstort-termijn van gsm-shop.nl of met een soortgelijke situatie? En hoe zit het met de reserve kaarten? Was het niet zo dat je elke simkaart binnen een bepaalde periode minimaal een keer moet gebruiken, anders werd je afgesloten?

Voordat ik ze zelf om meer uitleg ga vragen, vraag ik het eerst maar hier om aan meer informatie te komen...

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Vriend van mij heeft al 's eerder succesvol zaken gedaan met gsm-shop.nl

Ik neem aan dat het wel www.gsm-shop.nl is en niet www.gsmshop.nl ?

• Mooody
Timmey schreef op 12 oktober 2002 @ 18:53:
Vriend van mij heeft al 's eerder succesvol zaken gedaan met gsm-shop.nl

Ik neem aan dat het wel www.gsm-shop.nl is en niet www.gsmshop.nl ?
met een streepie jah :)

meer ervaringen?

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Roy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:02

Roy

Hobbies?

Ik heb al meer dan 2 jaar geleden ook zo'n deal gesloten (volgens mij ook bij gsm-shop), en na 6 weken kreeg ik toen 12 keer m'n abbonementsgeld terug. Dus ging perfect!
Ook snelle reactie op mailtjes.

Inderdaad...

Verwijderd

Ach, mijn vriend en ik hebben met 6 o2 ondernemersabbo's twee telefoons gratis gekregen, namelijk de SE t68i en de nokia 8910... Werkt al bijna twee maanden prima!!

Verwijderd

geen problemen mee, bij abbo hoef je de simkaart niet te gebruiken, ze staan gelogd aan jouw abbo dus ze blokken hem niet, gebeurt alleen bij prepaid

Verwijderd

Ik ben al jaren klant bij de GSM-shop,
Ik heb nu meer dan tien maal met hun zaken gedaan (ouders, vrienden, vriendin, ect).
ik heb zelft twee maal een abbo afgesloten waarbij ik geld op mijn rekening terug gestort kreeg( dus abbo zonder toesten, maar de korting van het toestel op mijn rekening).
Ik ga meestel naar hun versting in Den Haag (wagestraat achter de Bijenkorf), maar ik heb ook één keer via internet besteld en dat ging ook goed. Ze zijn goed te vertrouwen. ik heb alleen maar lof.

• Mooody
ok, dan denk ik dat ik de deal maar door laat gaan

volgens mij is er geen betere prijs te vinden voor 4 6510's :)

Pagina: 1