Powered by Ati Radeon 7500 in XP

Pagina: 1
Acties:

• EternalDragon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-03-2013
Heb een probleem met het vinden van drivers die met deze kaart werken onder windows Xp. :( Heb al de referencedrivers en de CATALYST RADEON van powered by ATi en de Plutonium drivers geprobeert, maar ze werken gewoonweg niet. :( Onder Win98 werken wel Omega drivers, maar onder Xp doet geen 1 Omega driver het. Het is echter wel een retail powered by ati radeon 7500 met 64 MB DDR. De standaard drivers installeert het kaartje als RV200.
Ik weet wel dat dit hetzelfde is als radeon 7500, maar hoort windows die ook niet als radeon 7500 te noemen? :?
Het is toch niet mogelijk dat er maar 1 driver werkt voor deze kaart?
Aangezien de Radeon 7500 topic gesloten is probeer ik het hier, dus wie dezelfde ervaring heeft gehad of een oplossing weet, reageer plz.

Kom net achter dat het misschien een Power Color is.

Spec: {XP 1800+ Thoroughbred A} {512 DDR} {Leadtek K7 NCR18D pro} {Radeon 7500} {WD 80GB JB (8MB cache)} {Alpha 8045 + Papst}

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Of probeer het grote radeon topic :)

De meeste mensen deugen!

• EternalDragon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-03-2013
Heb het probleem al opgelost, ik heb de bios geupdate en nu kan ik wel alle drivers updaten!

Spec: {XP 1800+ Thoroughbred A} {512 DDR} {Leadtek K7 NCR18D pro} {Radeon 7500} {WD 80GB JB (8MB cache)} {Alpha 8045 + Papst}

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Ok dan, dan kan deze op slot (maar ik had gehoord dat beide de modjes weg waren en dat Twynn een oogje in het zeil hield) ... dat kan ff duren :P Hij heeft het druk zat :)

De meeste mensen deugen!