Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat het niet toegestaan is om reclame te maken maar aangezien er veel interesse in dit toestel bestaat lijkt het me toch het vermelden waard.

De Nokia 6610 zal vanaf dinsdag 15 oktober in zeer beperkte mate leverbaar zijn bij www.vivacom.nl

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Dat is mooi, maar had je dit niet in het centrale topic kunnen zetten ?

Nieuw: Nokia 6610

Btw, hij is door nokia zelf uitgesteld naar december. Ik vind het dus nogal vaag dat hun hem wel kunnen leveren. Ookal is het in beperkte mate, daarbij vind ik hem veeel te duur hier. Hij kost dan in totaal 632 euro.

Ik zie nu dat je net geregitreerd ben en gelijk een "spam" topic opent, het lijkt nu netzo of je een medewerker daar bent.

[ Voor 0% gewijzigd door Attilla op 12-10-2002 17:57 . Reden: Toevoeging ]

Verwijderd

Topicstarter
[Airwolf] schreef op 12 oktober 2002 @ 17:48:

Btw, hij is door nokia zelf uitgesteld naar december. Ik vind het dus nogal vaag dat hun hem wel kunnen leveren. Ookal is het in beperkte mate, daarbij vind ik hem veeel te duur hier. Hij kost dan in totaal 632 euro.

Ik zie nu dat je net geregitreerd ben en gelijk een "spam" topic opent, het lijkt nu netzo of je een medewerker daar bent.
sorry ik heb het bij de andere topic geplaatst..
is er een mogelijkheid om deze topic te verwijderen?

• StephanL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-01 21:40
Wat denk je zelf? nee dus anders wordt het een beetje een zooitje denk je ook niet :?

• Attilla
  • Laatst online: 23-06-2021
Verwijderd schreef op 12 oktober 2002 @ 17:58:
[...]

sorry ik heb het bij de andere topic geplaatst..
is er een mogelijkheid om deze topic te verwijderen?
Nee, dit is helaas niet mogelijk.
[rml][ IT] Centrale topic en spam[/rml]

Daar heb ik het topic gemeld, dus zodra er een moderator is zal hij hem wel dicht doen.

• Mr_x007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-03 08:26
[Airwolf] schreef op 12 oktober 2002 @ 17:48:

zeker als z'n naam exact t zelfde is als die van die shop

Verwijderd

Topicstarter
Mr_x007 schreef op 12 oktober 2002 @ 18:26:
[...]

zeker als z'n naam exact t zelfde is als die van die shop
Ik ben inderdaad eigenaar van vivacom.nl
Deze topic heb ik echter opgestart ter informatie. Ik heb er ook duidelijk bijgezet dat ik dacht dat het niet toegestaan was reclame te maken.
Als mensen zich hieraan storen dan biedt ik bij deze mijn excuses aan.

Echter lijkt mij dat dit forum is opgericht om elkaar informatie te kunnen verschaffen. Ik denk dat dit (voor sommigen) waardevolle informatie kan zijn, ongeacht of het is opgestart door een medewerker van desbetreffende winkel of "zomaar" een user.

• Xandrios
  • Laatst online: 04-03 11:22
Verwijderd schreef op 12 oktober 2002 @ 19:04:
[...]

Ik ben inderdaad eigenaar van vivacom.nl
Deze topic heb ik echter opgestart ter informatie. Ik heb er ook duidelijk bijgezet dat ik dacht dat het niet toegestaan was reclame te maken.
Als mensen zich hieraan storen dan biedt ik bij deze mijn excuses aan.

Echter lijkt mij dat dit forum is opgericht om elkaar informatie te kunnen verschaffen. Ik denk dat dit (voor sommigen) waardevolle informatie kan zijn, ongeacht of het is opgestart door een medewerker van desbetreffende winkel of "zomaar" een user.

Als jij zorgt dat je in de pricewatch staat, neemt men wel contact met je op als er interesse is voor de telefoon.

Dit is pure spam. Bedoelt om mensen te "informeren" of niet, maakt niets uit.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.