Toon posts:

Asus iPanel Deluxe compatibel met Asus P4PE

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gaat dit samen? De specs van het moederbord zeggen weinig, er staat wel dat het moederbord onboard connectors heeft voor 2 USB 2.0 en 1.1 aansluitingen maar het iPanel wordt niet genoemd. Een connector voor een IrDA module wordt ook niet genoemd terwijl dat toch standaard uitrusting zou moeten zijn. :(

Bij voorbaat dank _/-\o_

• koos.d
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:17
Tis al een oud topic, maar ik wil graag antwoord hebben op deze vraag, omdat ik ook een ipanel wil gaan aanschaffen voor mijn Asus P4PE mobo.

• Rick2001
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-08 01:10

Rick2001

9950X delidded en direct die

Nee, het ASUS P4PE board heeft geen aansluiting voor het iPanel.
Eigenlijk is dit een beetje 'uit de mode' tegenwoordig.
Er zijn ontzettend veel verschillende displays te verkrijgen voor in een 5.25" slot.

MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB

Verwijderd

ik wou dit ook omdat er een infrared oogje in zit, dus ik dat ding bij mycom gekocht. hij paste dus mooi niet. omdat het mij alleen om irda gaat, weet iemand waar je dan zo'n oogje kan kopen. er zit namelijk een irda adapter onboard.

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:35
Verwijderd schreef op 19 maart 2003 @ 14:20:
ik wou dit ook omdat er een infrared oogje in zit, dus ik dat ding bij mycom gekocht. hij paste dus mooi niet. omdat het mij alleen om irda gaat, weet iemand waar je dan zo'n oogje kan kopen. er zit namelijk een irda adapter onboard.
Je vind vast wel op je mobo de pinnen van je irda adapter. Welke pin waar voor is.
De pinnen van de ipenal zijn niet anders, alleen je moet ff weten welke waar zit, dit is te vinden in je ipenal boekje, de pinnne van de irda op kje mobo, op het mobo boekje, dua alleen een kwestie van de kabel conector slopen, en hem op de juiste pinnen zetten..

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.