Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Ejay Special Edition

Pagina: 1
Acties:
  • 301 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier ejay special edition.
Ik kan het gewoon installeren.
Als ik het opstart doet alles het nog gewoon, maar als ik een sample wil afspelen door dubbelklikken, dan doet ie het soms wel, maar dan ineens hangt ie en moet ik het afsluiten met ctrl+alt+del.

Mijn OS is Windows XP.
Compatibiliteitsmodus op windows98 zetten heeft geen zin.
Heeft iemand hetzelfde probleem?
Hoe krijg ik dit opgelost?

Verwijderd

Heb je die toevallig gratis gehad bij je Memorex cd's :)
Ik had hem zonder problemen geïnstalleerd in Windows XP.
Misschien een probleem met je geluidskaart drivers :?

Verwijderd

Topicstarter
Kan toch niet aan m'n geluidskaart liggen, want het programma hangt gewoon.
Maar ik zal eens nieuwe drivers downloaden

Verwijderd

Topicstarter
Nee werkt niet.
Ik heb ook al geprobeerd te installeren op een andere computer met windows XP, hetzelfde probleem

• fddbr
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-04-2021
Compatibiliteitsmodus op windows98:
Maar dat betekend niet dat alle software gemaakt voor Windows 98 (SE) onder Windows XP
gaan werken....

• Arie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-11 22:55

Arie

One Man Army

Support Desk contacteren?

Not trying to pretend the enemy that I am.

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem, Ejay Special Edition loopt al binnen korte tijd vast nadat je een sample dubbelklikt om het te beluisteren.

Dit gebeurt in Windows XP, In 98 zijn er geen problemen.

Iemand Enig Idee?

Verwijderd

Is er een patch of iets dergelijks

Verwijderd

Kon het proberen, maar de oplossing? het programma draaien op 98, beste oplossing...

• Jimanio
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13-04-2024
Wanneer hij vastloopt als je dubbelklikt om een sample te horen. Druk op spatie (play) en weer op pauze. dan kun je weer 1 sample luisteren zonder datie vast loopt. Na elke sample te hebben gedubbelklikt 1x spatie doen (of 2x) en hij loopt niet vast :) :) :) :) :) :) :) :) _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ :*) :*) 8) :*) O-) O-)

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-11 18:22
Jimanio schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 01:34:
Wanneer hij vastloopt als je dubbelklikt om een sample te horen. Druk op spatie (play) en weer op pauze. dan kun je weer 1 sample luisteren zonder datie vast loopt. Na elke sample te hebben gedubbelklikt 1x spatie doen (of 2x) en hij loopt niet vast :) :) :) :) :) :) :) :) _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ :*) :*) 8) :*) O-) O-)
Eindelijk een oplossing na 10+ jaar. Zal de TS zeer blij mee zijn 8)7 8)7

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

10 jaar terug ging het erom dat w98 compatibiliteitsmodus geen oplossing was, en was XP nog hypermodern. Deze oude koe kan weer rustig in haar sloot terug glijden. :)

@JImanio: welkom op GoT.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.