Beste CS Headset?

Pagina: 1
Acties:
  • 194 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• PietPrecies
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-04 15:43
Wat is volgens de tweakers de beste headset voor CounterStrike?

Ik d8 aan de Plantronics dsp-500

Too many freaks, not enough circuses!

Verwijderd

mja plantronics.. wel duur maar heb je wel wat

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

en hoeveel moet dat ding kosten :?. Heb hier labtec setje voor FL59,95 gehaald.

specs

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:27
praten is irri in CS
kan je niet gewoon snel typen :P??

• Kouwe_Arie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-10 21:49
ik heb de trust headset maar er zijn er al een paar van mij kapot gegaan
15 euro bij de dixons
doet het perfect :)

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Ben niet zo'n fan van headsets...heb veel liever eax met 4 speakers.

Heb op campzone wel een dure Sennheiser headset op gehad, dat klinkt errug lekker :)

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
SonyEricsson schreef op 12 oktober 2002 @ 17:50:
praten is irri in CS
kan je niet gewoon snel typen :P??
Praten wordt als irri beschouwd omdat veel mensen er mee zitten te kloten (met name die kutriedeltjes en geluidjes zijn erg), maar in wars is het extraam handig zoniet noodzakelijk. En typen = geen besturing = (sneller) dood.

• Tripp

Tripp

Wreah

THW Arie schreef op 12 oktober 2002 @ 18:11:
Ben niet zo'n fan van headsets...heb veel liever eax met 4 speakers.

Heb op campzone wel een dure Sennheiser headset op gehad, dat klinkt errug lekker :)
heuj arie, speel je nog steeds op darkseed? (en admin zijnde?)

specs

• Oefening
  • Niet online
Ik ben ook wel benieuwd naar de betere sets eigenlijk, bestaat er neit ergens een betrouwbare test van die dingen ofzo? Eisen: goed helder geluid (duh) en een stevige opklapbare mic.

Verwijderd

Plantronics kopen...tgaat niet zozeer om het geluid alhoewel dat redelijk goed is bij die headsetjes.

Tgaat meer om de kwaliteit van de microfoon die erbij zit. En die is uitstekend.

Heb je die mic niet nodig moet je gewoon voor een goede stereo headset gaan. Sony, Philips of sennheiser zijn wel de bekende merken.

• PietPrecies
Ik d8 dus aan de DSP-500, kost alleen wel nog steeds 103 euro (incl. verzendkosten). Maarre ik vind de labtec axis-002 er ook wel fraai uitzien en kost een stuk minder (38 euro incl), iemand ervaring met deze headset???

• rove
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06-2022
kheb labtec dingetje van.. 20 euro ofzo, prima ding alleen lastig op lans omdat ie niet over je oren gaat heb je veel omgevingsgeluid,, maar een x-aantal volume verhoging werkt altijd

dunno

Verwijderd

Ik vind dat gelul gewoon zwaar irri en in wars, ach.... als je tacts goed doorneemt is dat ding ook nie nodig...

Wie er bij mij door dat ding lult wordt gewoon gemute maak nie uit wie of wat je bent.

Wat betreft headset: Gewoon Labtec shit :) werkt prima

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

executor schreef op 12 oktober 2002 @ 18:12:
[...]

heuj arie, speel je nog steeds op darkseed? (en admin zijnde?)
Speel speel? Ik beheer de CS afdeling ;) en af en toe kom ik idd nog aan spelen toe :)

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

• rove
en wie zegt dat voice niet nodig is tijdens wars, warred niet goed :)

dunno

Verwijderd

Ik heb de Labtec Axis 712 .. ben er tevreden mee .. kosten: 69.95 euro

• Ste7en
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05-2024
Liever gewoon 4.1 ofzo met eax ja. Maar als je een koptelefoon moet hebben moet je die van Sony opdoen, die alle dj's opdoen..woohoo wat een geluid :D vet veel bas enzo :D. Kost je alleen wel een hoop geld, maar als je dat er voor over hebt dan heb je zeker een goeie

Verwijderd

RoVe schreef op 12 oktober 2002 @ 19:07:
en wie zegt dat voice niet nodig is tijdens wars, warred niet goed :)
LoL werkt toch aardig moek zegge, nog nooit gebruikt in geen 1 war en heb alleen nog maar nr.1 van NL gestaan....

• rove
CBNL?

dunno

Verwijderd

Yup

Verwijderd

En ook nog bij Eurocup geweest ooit :)
(met andere clan)

• rove
roflmao, welke clan? :)

dunno

Verwijderd

Eerst met sod. toen met o8s
Nu zit ik nix meer ben een beetje aant afkicken naar al die jaren :)

• PietPrecies
Hoe zit het met de Microsoft Sidewinder Game Voice???? Ik hoorde dat ie niet echt super verkocht........maarre is wel gemaakt door Plantronics.........
Iemand ervaring mee......qua geluid, want een vriend vertelde mij dat ie niet echt lekker werkt in samenwerking met dolby 5.1, het geluid wordt niet echt super weergegeven ofzo...........

• Oefening
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 oktober 2002 @ 18:58:
Ik vind dat gelul gewoon zwaar irri en in wars, ach.... als je tacts goed doorneemt is dat ding ook nie nodig...
Tja, dat zegt meer over jouw wars dan over dat praten ;) Ok, niet iedereen hoeft/moet/mag lullen maar als de tacticus (of teamleader) geen aanwijzingen (waar de bom ligt, waar tegenstanders zijn, op welk moment (timer) er gerusht gaat worden, enz) kan geven tja, niet echt slim zou ik zo zeggen.

• Matthijs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 12:24
headset?

Ik gebruik als ik een headset gebruik me draadloze sony ... was 150 piek ofzo, maar die is me toch terign fijn en goed... :D

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-10 14:53
Tering, 102 euro voor een headset, en ga je dat nog kopen ook? 225 piek voor zon ding, echt zonde. Kan je beter een labtec headset nemen die iets goedkoper is, kan je voor de resterende bedrag lekker wat gaan drinken/uitgaan of mooie spullen voor je pc kopen. Je moet het natuurlijk zelf weten maar ik zou het nooooit doen.

Ik heb zelf Microsofts Sidewinder Gamevoice, speciaal gemaakt voor gamers, incl zon handig kastje waar je allemaal dingen mee kan mee aan en uit kan zetten.

• M1ch
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-03-2024
heb toevallig nog zon plantronics audio 90 te koop. In de winkel rond de 50 euro, ik kreeg em voor tegen de 35. Voor 35 excl verzendkosten (je mag em ook ophalen ;)) mag je em kopen van me. Is relaxed dingetje gebruik em zelf ook. Had er meteen een paar gekocht (ivm met sponsoring door plantronics). Heb er nog eentje overgehouden doordat iemand anders hem alsnog in de winkel gekocht had.

• PietPrecies
Novah schreef op 12 oktober 2002 @ 20:42:
Ik heb zelf Microsofts Sidewinder Gamevoice, speciaal gemaakt voor gamers, incl zon handig kastje waar je allemaal dingen mee kan mee aan en uit kan zetten.
Werkt die Game Voice via usb? Enne hoe klinkt het geluid? Ze hebben nu bij Dynabyte nml. een actie 2 halen 1 betalen (59,95)..........duz misschien ook geen slecht idee........

Verwijderd

labtec setjes rouleren de pan uit kerol....

• PietPrecies
Is de axis-002 een goed setje? Ziet er namelijk wel stoer uit.....

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 31-10 16:29

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

ik heb een US-Blaster headset gekocht voor een LAN afgelopen jaar. Geluid is echt ZEEER _/-\o_ , alleen de mic is minder :(

* Whieee is bezig met microfoonmod voor deze headset

Launching containers into space

• PietPrecies
Enne wie weet mij te overtuigen dat een usb-headset beter is dan een analoge? Ik kan namelijk nog steeds niet beslissen welke headset ik wil en op al die sites staat dat een usb-headset een veel helderer geluid geeft??? Wie o wie?

• Flex
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-10 17:14
PietPrecies schreef op 12 oktober 2002 @ 21:58:
Is de axis-002 een goed setje? Ziet er namelijk wel stoer uit.....
Deze heb ik zelf ook en het is een fantastisch headsetje,het is effe wennen als ie op je kop zit :)

• PietPrecies
Geen game voice users met ervaringen?

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Ik heb deze, hij is wat grof uitgevoerd, maar hij is wel erg stevig en geeft goed geluid, heb hem al vaak laten vallen etc. maar nooit geen probleem

Afbeeldingslocatie: http://www.pcheadsets.nl/graphics/dotaudio90l.jpg

http://www.pcheadsets.nl/audio90.htm

Verwijderd

Ste7en schreef op 12 oktober 2002 @ 19:12:
Liever gewoon 4.1 ofzo met eax ja. Maar als je een koptelefoon moet hebben moet je die van Sony opdoen, die alle dj's opdoen..woohoo wat een geluid :D vet veel bas enzo :D. Kost je alleen wel een hoop geld, maar als je dat er voor over hebt dan heb je zeker een goeie
zit best wel geen microfoon aan

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-10 16:05

Jumpiefox

Hoi ?

voor cs?? gebruik gewoon zo een trust geval werkt best wel goed vin ik :)

The first casualty in war is always the truth...

• Tripp

Tripp

Wreah

THW Arie schreef op 12 oktober 2002 @ 19:01:
[...]

Speel speel? Ik beheer de CS afdeling ;) en af en toe kom ik idd nog aan spelen toe :)
:) choezo jei :). Ben nu admin van een van de onderstaande servers :P

specs

Verwijderd

Ik gebruik een gewone microfoon. Maar als koptelefoon heb ik een Sennheiser HD580 Precision erg fijn. Je hoort de voetstappen veel beter.

Afbeeldingslocatie: http://batteries.de/shop/media/Senn-HD580.jpg

Deze dus

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-10 15:19

Dark Angel

Corvette LS Power

Gebruiken jullie ook de Microsoft Gamevoice?

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

• Ste7en
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05-2024
Verwijderd schreef op 13 oktober 2002 @ 13:42:
[...]

zit best wel geen microfoon aan
Nou en :P. Plak je die met plakband op je kop :+

• knarfyboy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-10 20:43
Ik gebruik gewoon van Thrust die van 3 euro :+. Werkt wel lekker.

• Tripp

Tripp

Wreah

ik snap niet dat je met een sennheiser cs gaat spelen. Die wavjes zijn toch niet van het beste kwaliteit :+.

specs

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Die trust shit zuigt, bij ons hadden ook paar lui zo een kreng, erg fijn als je tijdens de war lekker continue gekraak en gebrom hoort van zo een cheapo headset.

Verwijderd

executor schreef op 13 oktober 2002 @ 23:29:
ik snap niet dat je met een sennheiser cs gaat spelen. Die wavjes zijn toch niet van het beste kwaliteit :+.
Misschien omdat je er meerdere dingen mee kan doen. :>

• Oefening
  • Niet online
Verwijderd schreef op 13 oktober 2002 @ 23:54:
[...]

Misschien omdat je er meerdere dingen mee kan doen. :>
Een échte cs'er heeft een speciaal op cs afgestemde headset :P

Verwijderd

executor schreef op 13 oktober 2002 @ 23:29:
Ik heb hm ook neit voor de cs gekocht hoor :P.

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:00

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
* Kees heeft een MS sidewinder

prima setje, als ik muziek wil horen pak ik me philps koptelefoon wel, of gooi het over mijn boxen (stel B&W giganten ;))

Praten gaat er prima mee, hij werkt gewoon via je geluidskaart (en USB (voor de controller), maar die heb ik niet aangesloten). Verder geeft hij uitstekend geluid, prima mic. weergave en is ook nog eens erg licht :)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• BoY-z0nDeRMaN
  • Laatst online: 16-10 16:17

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

Nelis schreef op 12 oktober 2002 @ 20:29:
[...]

Tja, dat zegt meer over jouw wars dan over dat praten ;) Ok, niet iedereen hoeft/moet/mag lullen maar als de tacticus (of teamleader) geen aanwijzingen (waar de bom ligt, waar tegenstanders zijn, op welk moment (timer) er gerusht gaat worden, enz) kan geven tja, niet echt slim zou ik zo zeggen.
Praten is erg irri, het is veel makkelijker zonder al dat gelul (mute is er ook nog); Bom kan op A of B liggen !!!! op je radar kun je zien waar je Team-genoten zitten en dus ook zien welke waar gestorven is....... Zodra de bom wordt gelecht staat het op je beeldscherm, en als je op de server inlogged kun je zien hoeveel tijd je hebt (timer).......kun je schatten en of uitrekennen....

Manolo ???!?!? ||$p€ec$|| diablo II account = ASK!!

• Warfare
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-10 08:26
Ik heb afgelopen zaterdag de LabTec 502 gekocht bij DynaByte. Ben er tevreden over. Volumeregelaar aan de kabel e.d.
€ 39,--

Verwijderd

topicstarter, heb je dit al een paar keer op xs4all gevraagd?
daar was iig een gast die het zelfde vroeg

• NaLiN
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

philips ding van 50 piek net zo fijn , als het maar op je orgen zit en geen boxen zijn dan is ut prima , beetje kwaliteit kan geen kwaad

hallo

Pagina: 1