• Rendier2710
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-05 08:45
Hallo,

Ik heb net een tweedehands nokia 8850 gekocht, maar deze telefoon heeft een probleem. :'( Als ik 3 minuten aan het bellen ben, dan valt de telefoon uit met de melding dat de batterij leeg is en de telefoon is dan uit.

Doe ik vervolgens de telefoon weer aan, dan staan er weer gewoon 4 streepjes voor de batterij. Ook vreemd is dat als ik met de infolijn van libertel bel, ik dit probleem niet heb. Ook kan ik 2 uur lang snake spelen met licht aan zonder dat de batterij een streepje verliest.

Heeft iemand een idee waardoor dit komt en hoe ik dit probleem op kan lossen? Er zit net een nieuwe batterij in (2 maand oud).

Verwijderd

defect in toestel, terug brengen geld terug of laten repareren bij nokia, maar dan hoop ik voor je dat het geen gejat spul is, anders jij nat. (hoop ik, want gejat is kut)

• Rendier2710
Weet je zeker dat dit een defect in het toestel is? Toestel is niet gejat, maaris wel buiten de garantie....

Verwijderd

Wat zou je ervan denken dat je uitgaande gesprekken geblokkeerd zijn tot 3 minuten daarna automatische einde verhaal!

• Rendier2710
Helaas komt het ook voor bij inkomende gesprekken. De telefoon valt ook echt helemaal uit, maar dus niet als ik met de libertel infolijn bel en dat vind ik op zich wel gek.

Verwijderd

stop eens n papiertje tussen de batterij en de phone zodat de batterij vast zit. Misschien dat dat helpt.
En anders zou ik naar een Nokia Center gaan om m daar te laten maken,
suc6 ermee

• Tanu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-12-2023
gewoon een nieuwe accu erin. de batterijmeter is slechts een indicatie, maar die werkt niet goed meer als de batterij 'gaar' is. Ik heb er hier evt. nog eentje liggen, weinig gebruikt.

• Rendier2710
Ik heb net de batterij er even ut gehaald. De contactpunten waren een beetje donker. Met een mesje heb ik dezen afgeschraapt. Ik ben nu 20 minuten aan het bellen geweest met een lege accu en tot nu toe geen problemen meer. IK hoop dat het hiermee opgelost is. IK ga eerst nog maar een nieuwe batterij bestellen.

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Lege Li-ion batterij moet je 2 dagen in diepvries leggen en dan wil het helpen om batterij iets meer levensduur te geven.

Ik heb het ook gedaan met mijn oude Motorola en het hielp echt.

Het was een tip van iemand die bij Samsung werkte ;)

Lucky Goldstar

Pagina: 1