Toon posts:

Advies mobo nodig met P4

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Tja de geheugen wereld wordt allemaal wat vaag voor leken als ik, dus laat ik jullie advies maar vragen. Ga een nieuwe pc bouwen en gebruik de P4 2.8ghz. Nu wil ik graag gebruik maken van het snelste geheugen wat op dit moment voor handen is. (Is dat PC-1066?). Ook zou ik graag een Asusbord terug hebben. Wie doet een voorzet voor geheugen en Asusbord? Als het kan ook graag USB 2.0 en wellicht enige andere nieuwe features. (Niet voor direct maar voor latere uitbredingsmogelijkheden) De videokaart wordt de Asus 8460 DLX.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Check eens als Tweaker zijnde een paar reviews ([google=p4 mainboard review]), zoek de specs op, vergelijk de voor- en nadelen tegen elkaar af en maak uiteindelijk zélf je eigen beslissing.

Je bent zie ik al een stuk verder gekomen: Asus, P4, PC1066, USB2.0. Dat wordt dus www.asus.com.tw en de rest kun je vast wel zelf uitvinden :)

Dicht, omdat het niet de bedoeling is dat we hier je nieuwe mobo voor je gaan voorkauwen..

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Check: --- Voor alle "Hoe is dit systeem?" vragen. --- De bedoeling van GoT is niet dat we lukraak van advies gaan voorzien, anders komt iedereen hier met "Wat moet ik nemen?" Ik raad je de (alternatieve) search, enkele reviews en de mobo site's aan. Er is hier genoeg info over te vinden :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.