Toon posts:

[hongkong airport]heel snel advies digicam

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
sta hier op hongkong airport en heb snel advies nodig. Ga of de canon s40, canon s45 of nikon coolpix 4300 kopen. Resp euro 670 625 en 600. welke????? alledrie 4 megpix, standaard 16 mb

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:47

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Canon s45 is de beste

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Verwijderd

Topicstarter
omdat t de duurste is of omdat t zo is. PS vliegtuig gaat over 1,5 uur.

Verwijderd

Persoonlijke voorkeur: Canon S45
Reden: In de dpreview review van de minolta F100 werd deze vergeleken met de S45, en de samples van de S45 zagen er erg goed uit. Daarbij moet hij ook nog een stukkie sneller zijn dan de oudere Canon S40, vanwege de nieuwe digic processor. En als laatste is het Sxx design van Canon gewoon erg mooi. :)

Verwijderd

Topicstarter
ok we gaan shoppen, jullie horen t nog....

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07:15

vanDaal

-ismeereentje

Ook qua prijsverschil met de Pricewatch is de S45 de beste keus. De S40 is niet veel goedkoper en de 4300 is zelfs duurder daaro :?

Oh... en vergeet niet uit te loggen ;)

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-02 19:02
vanDaal schreef op 12 oktober 2002 @ 16:34:
Ook qua prijsverschil met de Pricewatch is de S45 de beste keus. De S40 is niet veel goedkoper en de 4300 is zelfs duurder daaro :?
Heh zit ik net de cams te vergelijken in de pricewatch, ben je me net voor :)

Maar ik ga dus met vanDaal mee, S45 is het meest gunstig.

[ Voor 0% gewijzigd door Redje op 12-10-2002 16:37 . Reden: typo ]

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:20

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

mkay :) en dan strax lekker invoerheffingen dokken :D

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – Kophi E18 - keuzestress door regeerakkoord, de checklist van links & meer!

• vanDaal
  • Laatst online: 07:15

vanDaal

-ismeereentje

Redje schreef op 12 oktober 2002 @ 16:36:
Heh zit ik net de cams te vergelijken in de pricewatch, ben je me net voor :)
:)

Al denk ik dat Badley98 heus wel even hetzelfde heeft gedaan :)

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-02 19:02
vanDaal schreef op 12 oktober 2002 @ 16:38:
[...]

:)

Al denk ik dat Badley98 heus wel even hetzelfde heeft gedaan :)
Weet niet, als de Nikon 4300 goedkoper is in NL zou ik hem niet in het lijstje zetten ;)

[ Voor 0% gewijzigd door Redje op 12-10-2002 16:48 . Reden: 4300 geen 2300 ]

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-02 13:07
http://www.steves-digicams.com/2002_reviews/nikon4300.html

Nieuwe camera, dus nog weinig over bekend.

Bijna dezelfde features, de Nikon ligt wel beter in de hand.

Bij de s45 ben je in ieder geval vrij zeker dat je iets goed in handen hebt :)

Oja, camera niet in de doos laten zitten in het vliegtuig mocht je dit nog lezen, dan ga je inderdaad nog geld dokken bij de douane. Dus gewoon verpakking weggooien, handleiding enzo tussen je kleren ofzo stoppen en die camera in de handbagage ;)

qua prijs scheelt het inderdaad nog nietzoveel met Nederland...

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Dude...... zit je op zo'n coole terminal te internetten daar? (HK airport = :9~)
Je zal je in ieder geval niet vervelen tijdens je 12 uur durende terugreis

Assume there are no rules and it's one big free for all

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

Gewoon de S45 in Nederland kopen (is maar iets duurder), dan heb je er tenminste nog wat aan als-ie kapot gaat binnen het jaar :)

* Mooody denkt dat zijn advies te laat komt :Y)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Ra5a
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Ra5a

L'Enfant terrible.

Mooooody schreef op 12 oktober 2002 @ 18:07:
Gewoon de S45 in Nederland kopen (is maar iets duurder), dan heb je er tenminste nog wat aan als-ie kapot gaat binnen het jaar :)

* Ra5a denkt dat zijn advies te laat komt :Y)
nee hoor.. maakt niet uit..
je moet om gebruik te maken van de garantie toch terug sturen naar de fabrikant en dan maakt het niets uit waar je het hebt gekocht.

Imperfectionist.

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

Ra5a schreef op 12 oktober 2002 @ 18:41:
[...]

nee hoor.. maakt niet uit..
je moet om gebruik te maken van de garantie toch terug sturen naar de fabrikant en dan maakt het niets uit waar je het hebt gekocht.
meestal gaat dat via de winkel..
ik kreeg iig van Dixons direct een nieuwe S30, toen ik zei dat de lens los zat...

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Verwijderd

Je kon beter in HK zelf kopen in die kleine winkeltjes is nog goedkoper....

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 oktober 2002 @ 23:07:
alleen heb je dan niet echt veel garantie denk ik :+

• SEFje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-11-2025
Verwijderd schreef op 12 oktober 2002 @ 23:11:
[...]

alleen heb je dan niet echt veel garantie denk ik :+
Net zoveel als op het vliegveld waarschijnlijk... :?

Ik zou zoiets echt niet in HongKong kopen; ze hebben toch nog redelijk vaak dode pixels etc. dat je dat ding terug sturen moet. Maar ja als het echt veel in prijs scheelt...

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Dode pixels op een digicam? Sinds wanneer is dat mogelijk? Ik ken wel hot-pixels...
I
n kleine winkels krijg je net zo veel garantie als in grotere, maar meestal is dat niet nodig aangezien je in de meeste kleine winkels een cam uitgebreidt mag testen/uitproberen(nieuw model) en als je het bevalt, koop je em(of niet natuurlijk :) ).

ID4.1M Honey Yellow. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 oktober 2002 @ 23:07:
- Je kan daar gratis internetten, Sponsored by Samsung namelijk.

- Als je daar in transit bent, dan kun je niet ff snel naar zo'n klein winkeltje, want de stad is namelijk 45 min met de metro en het kost je bakken vol geld

- Sommige fabrikanten leveren wel internationale garantie. Zo kun je gewoon bij de NL vestiging van Canon bijv. je garantie claimen.

- Je hoeft geen invoerheffing te betalen, tenminste als je de doos wegsmijt en de bon ff goed wegstopt voor een evt. controle door de douane op schiphol..

Verwijderd

_Richie_ schreef op 12 oktober 2002 @ 23:51:
[...]

- Je kan daar gratis internetten, Sponsored by Samsung namelijk.

- Als je daar in transit bent, dan kun je niet ff snel naar zo'n klein winkeltje, want de stad is namelijk 45 min met de metro en het kost je bakken vol geld
Ha sinds wanneer kan je daar internetten?! Toen ik er was kon je het niet of wist ik het niet...
HMm ja ik weet niet wat hij heeft gedaan of hij is alleen op HK airport geweest voor een tussenstop ofzo of hij is in HK geweest als ie in HK is geweest kon hij beter in zo'n winkel kopen...

En met metro naar stad kost niet bakken vol geld...

• _Richie_
  • Niet online
tsja... die metro naar de stad was anders wel zo'n 20 euro ofzo....

Verwijderd

Topicstarter
Ok jongens. Vlucht lang moeilijk blablablabla........

heb de S45 gekocht daar. En niet met 16 maar met 32 mb natuurlijk, foutje mijner zijds. Douane lekker gewoon doorlopen dus dat was ook goed. En wat betreft garantie. Loopt werelwijd via Canon. Winkelservice is wat anders...

BTW internetten idd bij Samsung. Is boven op level 7. Gekocht bij sound & Vision, mooi tasje erbij. Nog meer gadgets gekocht daarzo. Tomy mini r/c toyota supra. $25 HGeel cool, vanmiddag pix.

even heel wat anders. Reden waarom ik op Hongkong was, is dat ik net terugkwam uit BALI. Die rampdisco, daar ben ik vrijdagnacht dus nog geweest met me vriendin. Echt heel bizar. En 3 weken voor me vertrek ben ik nog naar t reisbureau gegaan om een week bij te boeken, maar dat ging niet meer. Anders zat ik daar nu nog, en aangezien we elke dag naar die tent gingen (SariClub in Kuta).... T klinkt heel Yomanda en zweverig, maar dit is echt heel vaag, alsof.... weet niet eens uit te leggen...ben blij dat ik thuis ben.

PS in die zaak hadden ook die gekste mp3 spelers. Heb er 1 op de foto staan (analoog), 23 gram wegende panasonic, echt heel bizar ding...
dit was die mp3speler.
Afbeeldingslocatie: http://www.prodcat.panasonic.com/assets/product_images/15931.jpg
HK$2900 (1US$=7.5HK$)

En me bui had iets gekker moeten zijn, en ik had de Nikon Coolpix 5000 gekocht voor US$980. Maar werd iets te gek...

• _Richie_
  • Niet online
jeetje.... jij hebt dus ECHT heel veel geluk......................ik zou god maar bedanken dat je niet meer kon verlengen...

Verwijderd

_Richie_ schreef op 13 oktober 2002 @ 00:58:
tsja... die metro naar de stad was anders wel zo'n 20 euro ofzo....
Van Airport naar TsT is het $60 hk dollar... 60 / 7.6 = 7.90 euro ofzo koers weet ik niet..
O-)

Verwijderd

oeps dubbel 8)7

• _Richie_
  • Niet online
Verwijderd schreef op 13 oktober 2002 @ 11:21:
[...]

Van Airport naar TsT is het $60 hk dollar... 60 / 7.6 = 7.90 euro ofzo koers weet ik niet..
O-)
Je moet ook weer terug heheheh ;)

• miles
  • Laatst online: 02-03 21:25
_Richie_ schreef op 13 oktober 2002 @ 11:10:
ik zou god maar bedanken dat je niet meer kon verlengen...
Allah???

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-02 14:01

JT

VETAK y0

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Je hebt al gekocht, laat ik deze thread maar sluiten om te voorkomen dat er nog meer onzinreplies komen.

En die MP3-speler. Die heb ik al gekocht. en wel voor 1000 dollar goedkoper dan wat je in de vliegveld hebt gezien. Ik zal maar niet vertellen hoe duur die cams van jou in de "winkeltjes" zijn.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.