Toon posts:

Specificaties Monitor: 21" NEC JC2143

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Door HFdude - Saturday 12 October 2002 16:08

Ik sta op het punt om bovenstaande monitor te kopen (2e hands weliswaar) maar ik wil graag de specificaties weten. Ben met name geinteresseerd in de max. resolutie ed. Heb net op Google gezocht maar er lijkt nix bekend over deze monitor. Wie weet het wel?

-----
Als jij het niet kan vinden kunnen anderen het ook niet vinden. Het makkelijkste is nog om ff een mail aan NEC te sturen, die zullen het wel weten
-----
Anderen kunnen wel in het bezit zijn van deze monitor en zodoende over de specs beschikken!!! Mailtje sturen naar NEC is geen optie want moet em uiterlijk vanavond ophalen, en op zaterdag werken ze niet bij nec

• DjGeRo
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Ik snap hier ff niks van :|
Google weet dat dus echt wel, en ik denk zelfs dat je de faq is moet lezen :+

Trouwens ff gezocht, kon in twee minuten ! concluderen dat dit waarschijnlijk een zeer oud model is, of iets dergelijks, speciale oplage ofzo, staat niks over op www.nec.com enz...

Zou dus voor de MultiSync® FE2111SB o.i.d. gaan :)

Verwijderd

Topicstarter
Heb al in de Faq gekeken en uiteraard op Nec.com en Google.com zal wel een hele vage monitor zijn want er is nix over te vinden

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Zoek eens naar de specs v.d. XP21, dat lijkt me exact dezelfde nadat ik een paar minuutjes op google heb gekeken.

[ Voor 0% gewijzigd door Abbadon op 12-10-2002 16:42 . Reden: typo ]

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

HFdude,

Ik heb even wat info erop nageslagen. Volgens mij is de max res: 1600x1200@75 mhz. Dit is alles wat ik heb kunnen vinden. Let verder op de opwarmtijd van de monitor. Als de te lang is zou ik hem laten staan. Hoop dat je er wat aan hebt.

Verwijderd

Topicstarter
TanX! wat is een te lange opwarmtijd?

Verwijderd

Topicstarter
He, da was Ledeuw, sorry had het niet gezien

• DjGeRo
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Verwijderd schreef op 12 oktober 2002 @ 16:49:
HFdude,

Ik heb even wat info erop nageslagen. Volgens mij is de max res: 1600x1200@75 mhz. Dit is alles wat ik heb kunnen vinden. Let verder op de opwarmtijd van de monitor. Als de te lang is zou ik hem laten staan. Hoop dat je er wat aan hebt.
Denk dat dat Hertz moet zijn :P

Verwijderd

2 minuten werk :

http://www.google.nl/sear...r=&ie=UTF-8&start=10&sa=N
http://www.si87.com/Monit...ltisyncxp21jc2143uma.html

Je topic gaat echt niet voor niets dicht hoor :{

Neem voortaan even de moeite om dit door te lezen : * Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.