Ervaring met compusupply

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

• Boomerang
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op de site van compusupply kwam ik het volgende systeempje tegen;
Amd Power
----
Xp2000
Ecs K7VTA 3X moederbord (Amd)
256 Mb pc-333 DDr
40 GB Maxtor 7200rpm Ata-133
Nec 3.5 diskettestaion
Gforce 4 440mx 64mb DDr+tv-out
Midi Atx nokia 300w
Dvd Lite-on 16x48x
E 599,-
Dit is IMHO een goede prijs, ik heb nog op een andere site een vergelijkbaar systeem samengesteld en die kwam ongeveer 40 a 50 euro duurder uit.

Mijn vraag luidt: heeft iemand toevallig ervaring met compusupply ? Ik vind de website er een beetje onprofessioneel uitzien, en het taalgebruik op sommige pagina's is ook niet geweldig.

NB: Als dit topic niet goed is geplaats mijn excuses, ik weet niet goed waar ik dit topic anders moet plaatsen. Ik heb de GoT search al gebruikt en natuurlijk ook al in de T.net pricewatch gekeken.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Voor ervaringen met bedrijven kan je in de Shopsurvey op T.net kijken :)

edit:
Hmm.. staat daar niet bij :?

• Boomerang
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Pollewob schreef op 12 oktober 2002 @ 15:58:
Voor ervaringen met bedrijven kan je in de Shopsurvey op T.net kijken :)
Heb ik gedaan, en daar stond ie dus niet tussen :(

• TuLPMaN
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:44
Via marktplaats.nl ben ik ook op wat aanbiedingen van Compusupply gekomen. Gekeken in shopsurvey, maar nog steeds niks !!! Iemand al ervaringen opgedaan bij deze zaak?

Bladiebla!

• Weezer-DC
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-07 08:52
TuLPMaN schreef op 26 August 2003 @ 00:59:
Via marktplaats.nl ben ik ook op wat aanbiedingen van Compusupply gekomen. Gekeken in shopsurvey, maar nog steeds niks !!! Iemand al ervaringen opgedaan bij deze zaak?
"Compusupply is een e-commerce bedrijf dat sinds 3 jaar trendsetter is in de computerwereld ."

Zaakjes met zulke teksten doen voor mij al meteen af...

http://forum.fok.nl/showtopic.php/369105/1/1000
http://forum.kicken.fm/topic.cgi?forum=15&topic=144

Niet veel over te vinden, beetje debieus hoor, 3 jaar al bestaan maar helemaal niks kunnen vinden ?

Verwijderd

Op de site:
Gforce 5 FX5200 128MB DDR
Bij uitstek DE videokaart voor de zwaardere games en applicaties.
Ze weten niet hoe de onderdelen die ze in hun pc's stoppen heten en ze weten al helemaal niet waar ze voor geschikt zijn. Bovendien is het nou niet echt wat ik een goedkope zaak noem. Ik koop mijn spulletjes wel ergens anders...

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Garantie wordt alleen verleend wanneer producten onbeschadigd zijn en in originele verpakking samen met de eventuele serienummers en factuur aangeleverd worden.
Bij de systemen betekent dit dat alle dozen die door ons aangeleverd zijn overhandigd moeten kunnen worden. Dus geen dozen weggooien.

Mocht tijdens de reperatie blijken dat het defect is veroorzaakt door verkeerde instellingen van U zelf of door niet juist werkende software vervalt de garantie en zal er arbeidsloon in rekening worden gebracht van € 45 per uur en voorrijkosten van € 25.
- Garantie op artiekelen in verpakkingen :?
- geen reparatie zonder officiele dozen :?
- reperatie :?

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

• Termi
  • Laatst online: 19:31
Gitaarwerk schreef op 26 August 2003 @ 11:05:
[...]

- Garantie op artiekelen in verpakkingen :?
- geen reparatie zonder officiele dozen :?
- reperatie :?
Garantie vervalt meestal :
Als jij niet aan het product gesleuteld hebt, dus bijvoorbeeld heatsinks op je videokaart ram doet . En dan weer terug stuurd.
Bij monitoren, moet je altijd de monitor doos etc, boekjes handleiding etc (orgineel ingepakt) , dat is handiger bij opsturen, je denkt toch niet dat ze zo eff een scherm aan de postbode mee geven 8)7.

Verwijderd

Ik vindt het een dure aanbieding, kan veel goedkoper....

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Termi schreef op 26 August 2003 @ 11:45:
[...]

Garantie vervalt meestal :
Als jij niet aan het product gesleuteld hebt, dus bijvoorbeeld heatsinks op je videokaart ram doet . En dan weer terug stuurd.
Bij monitoren, moet je altijd de monitor doos etc, boekjes handleiding etc (orgineel ingepakt) , dat is handiger bij opsturen, je denkt toch niet dat ze zo eff een scherm aan de postbode mee geven 8)7.
i know.. maar garantie vervalt als artiekelen buiten de verpakking zijn.. 8)7 dan kan je ze nooit gebruiken dus :P lol

ennehmz.. als ze aan huis moeten repareren dan heb je toch geen doos nodig? :p of een niet-officiele doos..zolang je de factuur maar hebt (&evt garantiepapieren)

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

van mij kan je een goedkopere pc kopen, ik heb nog wel liggen ;

Duron1200mhz, 256mb sd-ram, gigabyte 7zx-1 bordje, 52x cd-rom, kast met 300watt voeding, realtek 10/100nic en een geforce2mx.
Geen harde schijf alleen.
Voor 200 euro :)

• OnTracK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:54
argh, wat een waardeloze kick daarbovenaan, ga niet letten op de prijs van het systeem, want die is onderhand natuurlijk zwaar outdated. heel werk voor goedkoper systeem voor niks

[ Voor 88% gewijzigd door OnTracK op 26-08-2003 12:02 ]

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik zou echt niet met die toko in zee gaan; die garantie regels vind ik niet echt super. Neem nou b.v. het volgende:
Mocht tijdens de reperatie blijken dat het defect is veroorzaakt door verkeerde instellingen van U zelf of door niet juist werkende software vervalt de garantie en zal er arbeidsloon in rekening worden gebracht van € 45 per uur en voorrijkosten van € 25.
Als dus blijkt dat er een foutje in de BIOS instelling fouten veroorzaakt of een virus, en er wordt gecheckt door de technische dienst, ben je voor altijd je garantie kwijt? Dat je dan zelf ervoor moet betalen kan ik nog begrijpen; het is immers toch een gebruikerfout, maar dat je dan direct je garantie kwijt bent gaat mij wat te ver. :o

Nah, ik koop wel gewoon zelf m'n hardware in; ik kan zelf kiezen wat ik wil en het is nog goedkoper ook. (en ik heb weer plezier met het bouwen)

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:49
Ondanks dat 'ie niet bij de Shopsurvey staat hoeft er hier niet zo'n topic te worden begonnen, laat staan eentje van bijna een jaar oud kicken :+

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.