[w2k] Installatie -> Installing Device

Pagina: 1
Acties:

• vriesdude
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:12
Ben bezig met het instaleren van windows 2000 professional op mijn toekomstige server, ben al redelijk op weg, nu is die bij installing device, en daar blijft het balkje hangen, Hard Disk stopt met ratelen, en enigste wat nog helpt is rebooten... :(

Ik heb al verschillende dingen losgekoppeld om te kijken of daar het probleem zou liggen, De CD speler (Caddy drive), de zip iomega 100 drive, en de monitor/toetsenbord switch er tussen uit gehaald, nog steeds problemen :'(

Het gaat om een PI 200 mmx, moederbord gegevens ken ik niet, 80 MB RAM, 3 Seagate SCSI schijven, CD caddy drive, iomege zip drive, floppy drive, PCI scsi controller, PCI 3com netwerkkaart, Matrox PCI videokaartje en een USB 1.1 kaart...

what do i need to do :?

/dev/null

Verwijderd

Check ens op je hardware op de HCL staat.

BTW, waarom draai je geen server? Met die spec draait het toch wel traag, wat je ook installed, dus waarom geen server.

• vriesdude
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:12
Verwijderd schreef op 12 oktober 2002 @ 16:02:
Check ens op je hardware op de HCL staat.

BTW, waarom draai je geen server? Met die spec draait het toch wel traag, wat je ook installed, dus waarom geen server.
die moet ik dan nog fff ehhe..........

maar heb nu ff het usb kaartje uit zijn slot gehaald, laatste hoop
en ff langs HCL

edit: het lijkt er op dat de usb kaart de dader was, de installatie is nu al voorbij het punt waar die voorheen bleef hangen, en ratelt nog steeds O-)

/dev/null