Toon posts:

Microsoft en 2 miljoen sites

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nieuws: Microsoft en warez: twee miljoen foute sites ontdekt
dit topic gaat over microsoft, en zoals verwacht is nu al te zien (na een kwartiertje) dat er goed op gelet moet worden.

kijk maar eens naar deze en deze reactie, en deze reactie is ook van hetzelfde mannetje

zou deze reactie off topic zijn?? (volgens mij niet hoor ;))

Verder moet ik zeggen dat er ook wel een aantal best interessante reacties tussen staan hoor!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-10 09:33

Beaves

Usque ad Finem

Verwijderd schreef op 12 oktober 2002 @ 15:28:
Verder moet ik zeggen dat er ook wel een aantal best interessante reacties tussen staan hoor!!
Zeker die van ene Hawks zijn of niet :P ;)

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja TUURLIJK :P

nee eigenlijk had ik het vooral over de andere reacties, maar ook wel over die van mij hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm... Ik heb zeker wel iets HEEL erg verkeerds gezegd dat mn hele post maar gewoon verwijderd is :(
Nou ja, geeft niet... Was maar een mening hoor! En ik heb ook niemand voor rotte vis uitgemaakt, of beschuldigd, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 13 oktober 2002 @ 11:53:
hmmm... Ik heb zeker wel iets HEEL erg verkeerds gezegd dat mn hele post maar gewoon verwijderd is :(
Nou ja, geeft niet... Was maar een mening hoor! En ik heb ook niemand voor rotte vis uitgemaakt, of beschuldigd, etc.
hmm, lastig geval, als ie helemaal weg is kunnen wij ook niet zien wat er wel stond,
iemand toevallig meer info hierover, zodat we deze jongeman (of vrouw, hond, trouwe fpage modder ;)) wat verder kunnen helpen??

Wat stond er precies in je post??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Verwijderd schreef op 13 oktober 2002 @ 11:53:
:? Je bedoelt deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja die ja. Waarom zie ik hem niet als ik dat draadje open? Jij dus kennelijk wel!?!
Als ik de cursor bovenin de pagina zet en dan "search" op "akhorahil", dan geeft ie ook geen resultaten... Ik heb die draad nou intussen echt wel 10 x doorgespit, maar ik zie hem toch echt niet...

Even ter volledigheid dan maar hier een copypaste van de hele draad (misschien overbodig, maar dan snap je wat ik bedoel...)

[draad start hier]
hier stond de draad gequote, op verzoek verwijderd :)
sorry 'bout that 8)7
[draad eindigt hier]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Ik geloof je wel hoor Akhorahil daar hoef je niet de hele FP voor te quoten. :P
Zou je misschien jouw post kunnen editten zodat wij niet als een bezetene moeten scrollen om beneden te komen?

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat je hem niet ziet kan er dus aan liggen dat je net onder het daadwerkelijke nieuwsbericht je reactieniveau te hoog hebt staan,
als je deze naar beneden zet dan zul je hem waarschijnlijk wel zien!!
Pagina: 1