Zoals sommige misschien al hebben gelezen in de HK GOT-lan party?? leuk idee? ben ik de animo voor een GOT-lan party aan het checken.
Het lijkt me een leuk idee om met/door tweakers een Lan party te organiseren. Natuurlijk is het nog een idee, maar misschien kan het ook echt werkelijkheid worden. Hiervoor hebben we natuurlijk veel hulp nodig vooral voor de organisatie.
Maar nu is natuurlijk het belangrijkste Wie heeft er zin om te komen? Zodat we een idee kunnen krijgen van de grote van de Lan.
Van daar deze poll
Poll: Wie komt er op de GOT-Lan
• Ik kom
• Ik kom niet...
• weet ik nog niet

Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com
ps als er nog mensen zijn met ervaring met organiseren van lan en het leuk zouden vinden om te helpen kunnen ze contact met mij opnemen.
msn: kaasonair@hotmail.com
Het lijkt me een leuk idee om met/door tweakers een Lan party te organiseren. Natuurlijk is het nog een idee, maar misschien kan het ook echt werkelijkheid worden. Hiervoor hebben we natuurlijk veel hulp nodig vooral voor de organisatie.
Maar nu is natuurlijk het belangrijkste Wie heeft er zin om te komen? Zodat we een idee kunnen krijgen van de grote van de Lan.
Van daar deze poll
Poll: Wie komt er op de GOT-Lan
• Ik kom
• Ik kom niet...
• weet ik nog niet

Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com
ps als er nog mensen zijn met ervaring met organiseren van lan en het leuk zouden vinden om te helpen kunnen ze contact met mij opnemen.
msn: kaasonair@hotmail.com